image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

Minecraft Beta - 1.16.100.50 (Xbox One/Windows 10/Android)


Minecraft Beta - 1.16.100.50 (Xbox One/Windows 10/Android)

Minecraft Beta - 1.16.100.50 (Xbox One/Windows 10/Android)

Başarı Ekranı

  • Yeni başarılar ekran tasarımı ve yeni bir başarı ayrıntıları ekranı eklendi (kademeli olarak kullanıma sunulduktan sonra kullanılabilir). Bu yazıda bununla ilgili görüşlerinizi duymak isteriz  !

Genel

  • Özel adlar artık patronun çubuklarını değiştiriyor ( MCPE-43473 )
  • Basitleştirilmiş ve Geleneksel Çince için sistem dili ayarının oyun tarafından onurlandırılmaması sorunu düzeltildi
  • Nintendo Switch artık dünyaları tekrar Realms'e yükleyebilir ( REALMS-474 ) 
    • NB - bu düzeltme hala beta sürümünde, henüz Realms veya beta olmayan platformlar için mevcut olmayacak, ancak size bir kafa vermek istedik, bu düzeltme yolda!
  • Bir oyuncu çok oyunculu bir oturuma katıldıktan sonra üzerinde durdukları bir Shulker Box'ı açarsa oyun artık çökmüyor 
  • Bazı duvarların dünya yükünde doğru bir şekilde bağlanmadığı sorunu düzeltildi
  • Olta şimdi bir mafya yakın olduğunda doğru şekilde döküm yapacak ( MCPE-65249 )
  • Blok vurgulama / seçim kutusunun blokların üzerine uzandığı anlamına gelen bir sorun düzeltildi 
  • Bambuya zarar verirken eksik animasyon sorunu düzeltildi
  • Ayarlar ekranına Noto Sans yazı tipi lisans düğmesi ve açılır iletişim kutusu eklendi (Profil bölümünde) 

Grafiksel

  • City Living dünyasında, Windows 10'daki bazı cihazları etkileyen cam bloklarla ilgili grafik bir sorun düzeltildi 
  • Skybox arka plan grafiklerinin bazı cihazlarda doğru görüntülenmemesiyle ilgili sorun düzeltildi 

Teknik değişiklikler

Aktörler

  • "Minecraft: behavior.controlled_by_player" hedefi artık veriye dayalı
  • Fizik Bileşeninin has_gravity özelliği artık, çetenin bir Gezinme Bileşeni yoksa, bir çetenin su yerçekimi uygulayıp uygulamamasına karar vermek için kullanılmaktadır 
  • Ender Kristalleri artık itilemez 
  • Squid'in sunumu artık veri odaklı
  • Maden arabaları artık veriye dayalıdır. Bu minecart kurtarılabilir, göğüslü, hazne, komut bloğu ve TNT'nin veri odaklı olması gereken minekartlar

Görünen Ad Bileşeni

  • Öğeler artık görünen adlarını yerelleştirilmiş bir 'değer' ile geçersiz kılabilir. Bir değer sağlanmazsa, bileşen varsayılan adıyla kalır. Sağlanan değer yerelleştirme dosyasında değilse, görünen ad değer dizesi olacaktır

Öğe Ayrıştırma

  • örnek 1
    • any_tag işlevselliği çeşitli aktör bileşenlerine eklendi. Öğeleri json'da öğe adları olarak göstermenin yanı sıra, artık bir dizi etiket olarak da temsil edilebilirler
    • "item": {"any_tag": "yiyecek"}
    • "item": {"any_tag": ["yemek", "ahşap"]}
    • "bribe_items": ["zümrüt", {"any_tag": "taş"}]
    • minecraft: ageable feed_items artık any_tag işlevlerini kullanabilir
    • minecraft: breedable breed_items artık any_tag işlevlerini kullanabilir
    • minecraft: bribeable bribe_items artık any_tag işlevlerini kullanabilir
    • minecraft: değerli eşyalar artık any_tag işlevlerini kullanabilir
    • minecraft: ısıtılabilir öğeler artık any_tag işlevini kullanabilir
    • minecraft: tamemount feed_items ve auto_reject_items artık any_tag işlevlerini kullanabilir
    • minecraft: equippable accept_items artık any_tag işlevlerini kullanabilir
  • ÖRNEK 2
    • bir dizenin görüntüleme metni olarak kullanılması için vanilya yerelleştirmesinde "elma" anahtarını arar; bu, görünen adın "elma" olması için bir değer bulamaz.
    • "minecraft: display_name": {
      "değer": "elma"
      }
  • ÖRNEK 3
    • bir metin için "Apple" olarak bir değer bulacağı bir dize için vanilya yerelleştirmesinde "item.apple.name" anahtarını arar. Not "minecraft:" ad alanı gerekli değildir.
    • "minecraft: display_name": {
      "değer": "item.apple.name"
      }
  • Örnek 4
    • kaynak paketinde sağlanan özel bir dize arar, bulamazsa görünen ad "item.my_namespace: My_Awesome_Item.name" olur.
    • "minecraft: display_name": {
      "value": "item.my_namespace: My_Awesome_Item.name"

Share this:

CONVERSATION

0 Comments:

Yorum Gönder