Minecraft Beta - 1.16.100.50 (Xbox One/Windows 10/Android)
Başarı Ekranı
- Yeni başarılar ekran tasarımı ve yeni bir başarı ayrıntıları ekranı eklendi (kademeli olarak kullanıma sunulduktan sonra kullanılabilir). Bu yazıda bununla ilgili görüşlerinizi duymak isteriz !
Genel
- Özel adlar artık patronun çubuklarını değiştiriyor ( MCPE-43473 )
- Basitleştirilmiş ve Geleneksel Çince için sistem dili ayarının oyun tarafından onurlandırılmaması sorunu düzeltildi
- Nintendo Switch artık dünyaları tekrar Realms'e yükleyebilir ( REALMS-474 )
- NB - bu düzeltme hala beta sürümünde, henüz Realms veya beta olmayan platformlar için mevcut olmayacak, ancak size bir kafa vermek istedik, bu düzeltme yolda!
- Bir oyuncu çok oyunculu bir oturuma katıldıktan sonra üzerinde durdukları bir Shulker Box'ı açarsa oyun artık çökmüyor
- Bazı duvarların dünya yükünde doğru bir şekilde bağlanmadığı sorunu düzeltildi
- Olta şimdi bir mafya yakın olduğunda doğru şekilde döküm yapacak ( MCPE-65249 )
- Blok vurgulama / seçim kutusunun blokların üzerine uzandığı anlamına gelen bir sorun düzeltildi
- Bambuya zarar verirken eksik animasyon sorunu düzeltildi
- Ayarlar ekranına Noto Sans yazı tipi lisans düğmesi ve açılır iletişim kutusu eklendi (Profil bölümünde)
Grafiksel
- City Living dünyasında, Windows 10'daki bazı cihazları etkileyen cam bloklarla ilgili grafik bir sorun düzeltildi
- Skybox arka plan grafiklerinin bazı cihazlarda doğru görüntülenmemesiyle ilgili sorun düzeltildi
Teknik değişiklikler
Aktörler
- "Minecraft: behavior.controlled_by_player" hedefi artık veriye dayalı
- Fizik Bileşeninin has_gravity özelliği artık, çetenin bir Gezinme Bileşeni yoksa, bir çetenin su yerçekimi uygulayıp uygulamamasına karar vermek için kullanılmaktadır
- Ender Kristalleri artık itilemez
- Squid'in sunumu artık veri odaklı
- Maden arabaları artık veriye dayalıdır. Bu minecart kurtarılabilir, göğüslü, hazne, komut bloğu ve TNT'nin veri odaklı olması gereken minekartlar
Görünen Ad Bileşeni
- Öğeler artık görünen adlarını yerelleştirilmiş bir 'değer' ile geçersiz kılabilir. Bir değer sağlanmazsa, bileşen varsayılan adıyla kalır. Sağlanan değer yerelleştirme dosyasında değilse, görünen ad değer dizesi olacaktır
Öğe Ayrıştırma
- örnek 1
- any_tag işlevselliği çeşitli aktör bileşenlerine eklendi. Öğeleri json'da öğe adları olarak göstermenin yanı sıra, artık bir dizi etiket olarak da temsil edilebilirler
- "item": {"any_tag": "yiyecek"}
- "item": {"any_tag": ["yemek", "ahşap"]}
- "bribe_items": ["zümrüt", {"any_tag": "taş"}]
- minecraft: ageable feed_items artık any_tag işlevlerini kullanabilir
- minecraft: breedable breed_items artık any_tag işlevlerini kullanabilir
- minecraft: bribeable bribe_items artık any_tag işlevlerini kullanabilir
- minecraft: değerli eşyalar artık any_tag işlevlerini kullanabilir
- minecraft: ısıtılabilir öğeler artık any_tag işlevini kullanabilir
- minecraft: tamemount feed_items ve auto_reject_items artık any_tag işlevlerini kullanabilir
- minecraft: equippable accept_items artık any_tag işlevlerini kullanabilir
- ÖRNEK 2
- bir dizenin görüntüleme metni olarak kullanılması için vanilya yerelleştirmesinde "elma" anahtarını arar; bu, görünen adın "elma" olması için bir değer bulamaz.
- "minecraft: display_name": {
"değer": "elma"
}
- ÖRNEK 3
- bir metin için "Apple" olarak bir değer bulacağı bir dize için vanilya yerelleştirmesinde "item.apple.name" anahtarını arar. Not "minecraft:" ad alanı gerekli değildir.
- "minecraft: display_name": {
"değer": "item.apple.name"
}
- Örnek 4
- kaynak paketinde sağlanan özel bir dize arar, bulamazsa görünen ad "item.my_namespace: My_Awesome_Item.name" olur.
- "minecraft: display_name": {
"value": "item.my_namespace: My_Awesome_Item.name"
}
0 Comments:
Yorum Gönder