image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

Minecraft Beta - 1.16.220.50 (Xbox One/Windows 10/Android)

 Minecraft Beta - 1.16.220.50 (Xbox One/Windows 10/Android)

Minecraft Beta - 1.16.220.50 (Xbox One/Windows 10/Android)


Minecraft Beta'ya katılmadan önce LÜTFEN OKUYUN: 

  • Betaya katılmak, oyununuzu Minecraft'ın devam eden bir çalışma sürümüyle değiştirecek  
  • Sen Alemler'e erişemez ve Önizlediğiniz ise beta olmayan oyuncular katılmak mümkün olmayacaktır  beta
  • Betadayken oynanan hiçbir dünya oyunun önceki sürümlerinde açılamaz, bu yüzden lütfen kaybetmemek için dünyaların kopyalarını yapın.  
  • Beta derlemeleri kararsız olabilir ve son sürüm kalitesini temsil etmez  
  • Beta yalnızca Xbox One, Windows 10 ve Android'de (Google Play) kullanılabilir. Katılmak veya beta bırakmak için bkz  aka.ms/ JoinMCBeta  ayrıntılı için  talimat s 

Yeni Deneysel Özellikler:

Bu haftanın betasında, dünyalarınızda "Deneysel Özellikler" geçişini etkinleştirerek erişilebilen bazı heyecan verici yeni Mağaralar ve Uçurumlar özelliklerimiz var! Aka.ms/MCExperimentalToggle adresinde geçişleri kullanma hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz .)

Lütfen dikkat: Bu betada eski nesil ve yeni nesil arasındaki harmanlama henüz tamamlanmamıştır. Oyuncuların eski dünyalarının yeni dünya nesline yükseltilmesine saygı duyduğumuzdan emin olmak istiyoruz ve tam Caves and Cliffs sürümü için biyom karışımını geliştirmek için çok çalışıyoruz!

Bu özelliklerle ilgili görüşlerinizi aka.ms/CavesCliffsFeedback adresindeki başlıklarda bize bırakabilir ve bugs.mojang.com adresinde karşılaşabileceğiniz yeni hataları arayıp bildirebilirsiniz .


Dağlar

  • Yeni dağ alt biyomları ile tanışın: Lofty Peaks, Snow Capped Peaks, Snowy Slopes, Mountain Grove ve Mountain Meadow!
  • Yeni Dağlara uyum sağlamak için dünya yüksekliğini 256 bloktan 320 bloğa, yeni Dağ nesli ile maksimum 256 bloğa yükseltiyoruz.
  • Gerçek dağcılar için: Demir, Kömür ve Zümrüt cevherleri dağlarda üretilir
  • Demir, Kömür, Zümrüt, Elmas, Altın, Lapis, Bakır ve Redstone cevherleri için güncellenmiş dokular
  • Dağ arazisi artık Overworld dünya neslinin bir parçası olarak üretilecek
  • Keçi yavrularını Extreme Hills'den Snowy Slopes'a taşıyın ve tavşanların Mountain Grove'da doğmasına izin verin

parlayan kalamar

  • Parlayan kalamar betaya yeniden eklendi!
  • Glow Squid artık incindiğinde parlak renkli mürekkep parçacıkları yayar ( MCPE-117500 )
  • Oyuncular artık işaret metnini renklendirmek için boya kullanabilir
  • Squid'in modeli artık -Y yönünde dengelenmiyor ( MCPE-114253 )
  • Glow Squid, Glow Ink Sacs ve Glow Item Frames eklendi

Hata düzeltmeleri

Damla Taşı Düzeltmeleri:

  • Sivri Damlama Taşı bloklarını suya yerleştirmek artık suyun çıkarılmasına neden olmuyor
  • Sivri Damla Taşları asılıyken, konumları artık doğru kaymaya sahip.
  • Sivri Damla Taşı'nın görsel şekli Java'ya uyacak şekilde değiştirildi
  • Sivri damlataş yerleştirilirken çömelme, karşıt sarkıt ve dikitin birleşmesini engeller.
  • Bir Dikitin üzerinde durmak ve zıplamak, iniş sırasında yarım kalp düşüşü hasarına neden olur
  • Pointed Dripstone artık doğru isabet kutusuna sahip
  • Sivri Damlataşı blokları artık akan lav tarafından yok edilmiyor
  • Sivri Damla Taşı artık elde tutulduğunda doğru boyuta ve dönüşe sahip
  • Sarkıt ölüm mesajı artık bir nokta ile bitmiyor
  • Düşen sarkıt artık doğru düşme hasarı veriyor
  • Sivri Damla Taşı, Nether'de yalnızca lav damlatır ( MCPE-115393 )
  • Damlataş tarafından öldürülmek artık doğru ölüm mesajını gösteriyor
  • Damla Taşı ve Sivri Damla Taşı blokları için artık doğru sesler çalınıyor ( MCPE-115283 )
  • Kazanlar artık bu sıvılardan biri damlayan sarkıtların altındayken su veya lav ile dolabilir ( MCPE-115363 )
  • Sivri uçlu bir damlataş bloğuna trident atmak onu kırar ( MCPE-115281 )
  • Damlama taşı bloğu eklendi. Dört Sivri Damla Taşından üretilebilir.

Performans ve Kararlılık:

  • Oyun sırasında meydana gelebilecek birkaç çökme düzeltildi
  • İkinci yuvası doluyken örs üzerindeki bir haritayı yeniden adlandırmaya çalışırken meydana gelebilecek bir kilitlenme düzeltildi ( MCPE-112905 )

Genel:

  • Toz Kar artık Çit Direkleri veya Demir Çubuklar gibi halihazırda diğer blokları içeren konumlara yerleştirilemez.
  • Kızdırma işaretleri artık DX11 ve Mobil platformlarda ( MCPE-117524 ) sönük değil
  • Oyuncu seçiciler artık hileler devre dışıyken kendi kendine seçime izin vermiyor ( MCPE-92635 )
  • Mermiler artık Structure Void bloklarından geçiyor ( MCPE-103579 )
  • Zombie, Zombie Villager, Husk, Pillager, Vindicator, kalkanları takmak için doğru kemiği kullanır ( MCPE-98606 )
  • Kalkanı alan çeteler artık onu ellerine bırakıyor
  • Ziyaretçiler artık ölünce envanter bırakıyor ( MCPE-47563 )
  • Merdiven, Döşeme ve Üst Kar bloğunun kenarlarına blok yerleştirmek için iyileştirilmiş yerleştirme kuralları
  • Kontrolörler artık Jurassic World paketindeki ( MCPE-66446 ) Gelişmiş Ayarlar NPC ekranındaki "Düğme Modu" geçişini seçebiliyor.

Komutlar

  • Bir komut bloğu zincirindeki komut bloğu, listelemeden önce yeni bir işaretleme alanı eklendiğinde doğru işaretleme alanlarını listeler.
  • Başlık komutu artık mesajdaki % sembollerini çoğaltmıyor ( MCPE-51033 )
  • Işınlamayı yürütme komutuyla kullanmak artık işlemleri için başlangıç ​​boyutunu kullanır ( MCPE-44104 )

pazar yeri

  • Pazar yeri envanterinde arama yapmak için "Sonuçlar" alanı artık ekrandaki farklı bölümler arasında düzgün bir şekilde güncelleniyor

Ulaşılabilirlik

  • Yeni başarılar ekranında dokunmatik giriş ile etkinleştirilmiş ekran anlatımı
  • VR kullanırken Metin-konuşmanın yanlış metni okumasına neden olan bir hata düzeltildi

Köyler

  • Köylüler, yatak yanlarındaysa, yatakta uyumak için artık duvarlardan geçemezler.

Teknik Düzeltmeler ve Değişiklikler

GameTest Çerçevesinde çeşitli güncellemeler:

  • Güncellenmiş Bloklar steno yardımcıları camelCase olacak
  • Yalnızca vanilya bloklarını içerecek şekilde güncellenmiş Bloklar kısayolu
  • Bir blok almak ve mevcut değilse null döndürmek için Blocks.get eklendi
  • Tüm blok durumlarını numaralandırmak için BlockStates eklendi
  • Blok durumunu güncellemek için setState Blok'a eklendi
  • BlockPos sınıfı eklendi
  • ItemStack sınıfı GameTest Modülü eklendi:
  • Tüm yerleşik etiketleri numaralandırmak için Etiketler eklendi
  • BlockPos almak için x, y, z pozisyonunu alan tüm yöntemler güncellendi
  • Oyun testini kaydederken ortaya çıkan dolgu
  • Önceki başarısız GameTest işaretçilerinin yeni dünyalarda görünmeye devam etmesiyle ilgili sorun düzeltildi

Hareket tahmini

  • Sunucu hareket paketlerini görmezden gelen 3. taraf sunuculardaki sabit mermiler
  • Sunucu, bir oyuncu hareketi düzeltmesi veya anormalliği tespit edildiğinde istemci oyuncunun pozisyonunu hesaba katmak için oyuncunun düşme mesafesini ayarlayacaktır.

Diğer:

  • GameTest paketlerinin yüklenme şekli değiştirildi. Ek dosyalara, manifest.json'daki 'giriş' alanı tarafından belirtildiği gibi birincil dosya tarafından başvurulur
  • Bazı dünyalarda duraklatma menüsündeki oynatıcı simgesi artık siyah bir ekranla kapatılmıyor. İçerik oluşturucuların artık doğru davranış için hem focus_border_frame.png hem de pause_screen_border.png'yi geçersiz kılmaları gerekmiyor
  • Pazaryeri dünya şablonlarının güncel olmayan kaynak paketlerinin neden olduğu eksik dokular için onaylama, içerik günlüğü hatası olarak değiştirildi
  • Eşyalara artık takılabilir eşyaların birinci şahıs bakış açısıyla giyen oyuncu için oluşturulmaması için uygulanan "şeffaf takılabilir" etiketi olabilir.
  • V2 Köylülerinin başlatma sırasında molang değişkenlerini düzgün bir şekilde güncellememesi sorunu düzeltildi.

Ağ Paketleri

  • UDP akışı için şifre algoritması AESGCM256 olarak değiştirildi

Share this:

CONVERSATION

0 Comments:

Yorum Gönder