image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

Minecraft Beta - 1.17.10.20 (Xbox One/Windows 10/Android)

 

Minecraft Beta - 1.17.10.20 (Xbox One/Windows 10/Android)

Minecraft Beta - 1.17.10.20 (Xbox One/Windows 10/Android)


Minecraft Beta'ya katılmadan önce LÜTFEN OKUYUN: 

  • Betaya katılmak, oyununuzu Minecraft'ın devam eden bir çalışma sürümüyle değiştirecek  
  • Sen Alemler'e erişemez ve Önizlediğiniz ise beta olmayan oyuncular katılmak mümkün olmayacaktır  beta
  • Betadayken oynanan hiçbir dünya oyunun önceki sürümlerinde açılamaz, bu yüzden lütfen kaybetmemek için dünyaların kopyalarını yapın.  
  • Beta derlemeleri kararsız olabilir ve son sürüm kalitesini temsil etmez  
  • Beta yalnızca Xbox One, Windows 10 ve Android'de (Google Play) kullanılabilir. Katılmak veya beta bırakmak için bkz  aka.ms/ JoinMCBeta  ayrıntılı için  talimat s

Başka bir Caves & Cliffs beta güncellemesinin zamanı geldi! Lütfen geri bildiriminizi aka.ms/CavesCliffsFeedback adresindeki ileti dizilerinde bize bırakmaya devam edin ve bugs.mojang.com adresinde karşılaşabileceğiniz yeni hataları arayın ve bildirin .

Bilinen Sorun: 

  • 27 Mayıs 2021 - Ekip, Caves & Cliffs deneysel geçişi etkinken blokları kırarken meydana gelen bir kilitlenmenin farkında. Bir düzeltme üzerinde çalışırken, deneysel geçişle dünyalarda oynamaktan kaçının.

Özellikler ve Hata Düzeltmeleri

Vanilya Paritesi

  • Fırtınalar artık Minecraft: Java Edition'da ( MCPE-72798 ) olduğu kadar sık ​​oluyor

aksolotl

  • Axolotl'lar ölü taklidi yaparken artık kuyruklarını hareket ettirmiyor ( MCPE-123309 )
  • Axolotl'ları Tropikal Balık Kovası ile beslemek artık boş Kova yerine Su Kovası veriyor ( MCPE-127382 )
  • Axolotl'un hit kutusu artık mafya boyutuna uyacak şekilde daha küçük
  • Muhafızlar ve Yaşlı Muhafızlar artık gördükleri yerde Axolotl'a saldırıyor
  • Boğulmuşlar şimdi Axolotl'lara görünürde saldırıyorlar.

Açelya

  • Azalea artık Clay'in üzerine yerleştirildiğinde kemik unuyla yenebilir.
  • Açelya Yapraklarında ve Çiçekli Açelya Yapraklarında Toplama Bloğunun kullanılması artık doğru blokların toplanmasıyla sonuçlanıyor ( MCPE-128092 )

Bakır cevheri

  • Bakır Cevheri artık Yaratıcı envanterdeki diğer dünya cevherlerinden sonra yer alıyor ( MCPE-119724 )

derin kayrak

  • Deepslate artık Creative envanterindeki diğer taşlardan sonra yer alıyor ( MCPE-127592 )

Parlayan Öğe Çerçevesi

  • Glow Öğe Çerçevesi artık Kreatif envanterinde normal Öğe Çerçevesinden sonra yer alıyor ( MCPE-117532 )

Asılı Kökler

Paratoner

Köklü Kir

  • Rooted Dirt dokusu artık rasgele döndürülerek normal Dirt Block'un ( MCPE-123197 ) davranışıyla eşleşiyor

Karakter Oluşturucu

  • Öğeler artık Karakter Oluşturucu'da önizlenebilir ve Donat düğmesi kullanılarak donatılabilir
  • Klasik Görünümler ve Pelerinler sekmesine Donat düğmesi eklendi

Komutlar

  • '/title clear' artık başlığı ve alt başlığı HUD'dan doğru şekilde temizliyor ( MCPE-97636 )

Giyinme odası

  • Profil ekranı yeniden yükleme düğmesi artık yerelleştirildi

Oynanış

  • Bölünmüş ekran oyuncularının Örslerdeki öğeleri yeniden adlandıramaması düzeltildi ( MCPE-108405 )

grafiksel

  • Kartopu ve Yumurta gibi mermiler artık gölge oluşturmuyor

Öğeler

  • Düşen tüm öğeler artık benzer bir kayan yüksekliğe sahip
  • Veriye dayalı öğeler artık blokları hedeflemediğinde daha hızlı sallanıyor ( MCPE-119702 )
  • '/replaceitem' komutundan elde edilen Havai Fişek Roketlerinin artık bir uçuş süresi var ( MCPE-109037 )
  • '/replaceitem' komutundan elde edilen Havai Fişek Yıldızları artık uygun renk değerlerine sahip ( MCPE-109037 )

yemyeşil mağaralar

  • Small Dripleaf artık sadece Shears ile kırıldığında kendini düşürüyor

iskelet

  • Skeletonlar artık Powder Snow'da 20 saniye sonra Strays'e dönüşüyor, 45 saniyeden düşürüldü

Kar tozu

  • Burning moblar artık Mob Griefing oyun kuralı devre dışı bırakıldığında Powder Snow'u yok edemez ( MC-221842 )

Kullanıcı arayüzü

  • Hotbar öğe ipucu süresi artık araç ipucu metninin uzunluğuna göre ölçekleniyor
  • Ayarlar menüsüne yeni bir erişilebilirlik simgesi eklendi

 

Teknik Güncellemeler

Oynanış

  • Seed=0 olan ganimet sandıkları, aynı koordinatlara yerleştirildiğinde artık doğru şekilde rastgele. Bir Vanilya ganimet sandığını açmadan önce bloke etmenin, NBT'de çekirdeği 0'a ayarlamadığınız sürece, artık her kopyada aynı ganimetle sonuçlanacağını unutmayın.

Veriye Dayalı Çeteler

  • Ender Dragon oluşturma ve animasyonlar artık tamamen veri odaklı
  • Ender Crystal işleme ve animasyonlar artık tamamen veri odaklı

Grafikler

  • 9_3 veya altı maksimum D3D11 özellik seviyesini destekleyen grafik donanımı artık desteklenmiyor

Kararlılık ve Performans

  • json ayrıştırma için daha iyi hata işleme eklendi. Ayrıca eşya ayrıştırma ve ganimet tabloları için birkaç yeni içerik hatası eklendi

Aktörler

  • Yeni görülen türler için gelen istemci eşitleme özellikleri, istemci tarafı Aktör Mülk Yöneticisi gruplarına düzgün şekilde kaydedilecektir.

molang

  • "query.wing_flap_position" artık Ender Dragon ile çalışıyor
  • "query.show_bottom" eklendi - varlığın alt kısmının oluşturulup oluşturulmayacağını belirleyen bir sorgu
  • "query.death_time" eklendi - bir çetenin ölmeye başlamasından bu yana geçen keneleri belirlemek için bir sorgu
  • "math.min_angle" eklendi - açı büyüklüğünü (derece olarak) [-180, 180) aralığına en aza indirmek için bir matematik ifadesi

Deneysel Özellikler

Oyun Testi Çerçevesi

  • Yüklenen alanların dışındaki testleri de temizlemek için '/clearall' komutu güncellendi
  • Boyut
    • getEntitiesAtBlockLocation(konum: BlockLocation) : Varlık[] - Verilen blok konumundaki tüm varlıkların bir dizisini döndürür
    • spawnEntity(tanımlayıcı: Dize, konum: BlockLocation) : Varlık - Verilen blok konumunda verilen tanımlayıcıya sahip bir varlık oluşturur
    • [Kaldırıldı] işlevi getName()
    • özellik kimliği: String - Varlığın tanımlayıcısını alır
    • özellik nameTag : String - Varlığın ad etiketini alır veya ayarlar
  • oyuncu
    • özellik adı : String - Oyuncunun adını alır
    • method getPlayers() : Player[] - Sunucudaki tüm oyuncuları döndürür

Share this:

CONVERSATION

0 Comments:

Yorum Gönder