image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

Minecraft Beta - 1.17.10.21 (Xbox One/Windows 10)

 

Minecraft Beta - 1.17.10.21 (Xbox One/Windows 10)

Minecraft Beta - 1.17.10.21 (Xbox One/Windows 10)


Minecraft Beta'ya katılmadan önce LÜTFEN OKUYUN: 

  • Betaya katılmak, oyununuzu Minecraft'ın devam eden bir çalışma sürümüyle değiştirecek  
  • Sen Alemler'e erişemez ve Önizlediğiniz ise beta olmayan oyuncular katılmak mümkün olmayacaktır  beta
  • Betadayken oynanan hiçbir dünya oyunun önceki sürümlerinde açılamaz, bu yüzden lütfen kaybetmemek için dünyaların kopyalarını yapın.  
  • Beta derlemeleri kararsız olabilir ve son sürüm kalitesini temsil etmez  
  • Beta katılmak veya beta bırakın görmek için sadece Xbox One ve Windows 10. mevcuttur aka.ms/ JoinMCBeta  ayrıntılı için  talimat s

Başka bir Caves & Cliffs beta güncellemesinin zamanı geldi! Lütfen geri bildiriminizi aka.ms/CavesCliffsFeedback adresindeki ileti dizilerinde bize bırakmaya devam edin ve bugs.mojang.com adresinde karşılaşabileceğiniz yeni hataları arayın ve bildirin .

 

Bilinen Sorunlar:

Android

  • Gönderim sorunları nedeniyle bu haftanın beta güncellemesi Android cihazlarda kullanılamıyor. Ama üzülme, yakında dönecek! Önceki beta sürümü 1.17.10.20 olan çok oyunculu, bu sürümle hala uyumludur.

Yeni özellikler:

Bloklar

  • Saksı açelya ve çiçekli açelya çeşitleri eklendi

Hata düzeltmeleri:

istikrar

  • Caves & Cliffs deneysel geçişi etkinleştirildiğinde ( MCPE-128985 ) bir blok kırıldığında meydana gelen bir çökme düzeltildi

Elmas cevheri

kızdırma liken

  • Glow liken artık sadece makasla kırıldığında kendini bırakıyor

Komutlar

  • Frosted ice artık '/setblock' ve '/testforblock' ( MCPE-126741 ) gibi bir blok kabul eden herhangi bir komutta kullanılabilir.

Veriye Dayalı Öğeler

  • 'DisplayNameItemComponent' için güncellenmiş belgeler

Oynanış

  • Bir eşyanın bileme taşını kullanarak büyüsünü bozmak, bir kez daha büyü maliyeti cezasını doğru şekilde sıfırlar ( MCPE-107211 )

Kızdırma İşareti

  • [Vanilya Paritesi] Parlayan işaretlerdeki metnin artık bir anahattı var ( MCPE-129123 )
  • [Vanilla Parity] İşaretlerdeki siyah metin, parlak mürekkep kesesi kullanılarak aydınlatılabilir ( MCPE-128079 )
  • Artık mürekkep kesesini tutarken araç ipuçları ve denetleyici kullanırken parlak mürekkep kesesi var
  • [Vanilla Parity] Ink sac ve glow ink sac, Macera modunda artık işaretlerde süresiz olarak kullanılamaz
  • [Vanilya Paritesi] Oyuncu artık Macera modunda ( MCPE-126489 ) tabelalarda metin boyayamaz

Grafikler

Öğeler

  • Kabaklar, mayınlı olduklarında rotasyonlarına bakılmaksızın çiftçi köylüler tarafından bir kez daha kabul edilmektedir ( MCPE-105540 )

müzik kutusu

  • Jukebox artık diski yalnızca katı olmayan bloklara çıkarıyor ( MCPE-85635 )

Çeteler

  • Varyantları da dahil olmak üzere bebek atlar artık daha uzun ve bacaklarından Z-dövüşü göstermiyor ( MCPE-92462 )
  • Amfibi çeteler artık levhaların ve gün ışığı sensörlerinin üzerinden geçerken takılıp kalmıyor
  • Saldırıya uğrayan parıltılı kalamarlar artık çok oyunculu oturumlarda yalnızca saldırganlar için karartılmıyor
  • 1.11 sürümünden sonra oluşturulan Marketplace dünyalarındaki köylü yumurtlayanlardan ortaya çıkan köylüler artık V2 köylüleri olarak doğru bir şekilde ortaya çıkıyor

Keçi

  • Cazip keçiler artık Java Sürümü'ndeki keçilerle ve cezbedilen diğer benzer çetelerle aynı hızda hareket ediyor
  • Keçi düşme hasarı azaltma artık Java Sürümü ile aynı seviyede (-10 düşme hasarında azalma)
  • Keçiler artık balçık bloğu ve bal blokları üzerindeyken çarpmaya devam edebilir

başıboşlar

burç

  • Bastion ganimetleri artık Java Sürümüyle ( MCPE-104330 ) yakından eşleşiyor

oyuncu

  • Oyuncular, oldukça havalı görünmesine rağmen artık bir platformun altında havada yüzemezler ( MCPE-48958).

Deniz kaplumbağaları

Kullanıcı arayüzü

  • Erişilebilirlik ayarlarındaki "Varsayılana Sıfırla" düğmesi artık Metin Arka Planı Opaklığı kaydırıcısını sıfırlıyor
  • "Nasıl Oynanır"ın "Tezgah" bölümündeki bir yazım hatası düzeltildi ( MCPE-128735 )
  • Oynat ekranının boş sekmelerindeki sayaçlar artık boş, gri bir kutu yerine sıfır gösteriyor ( MCPE-110535 )

Teknik Güncellemeler

parçalar

  • Gerekmedikçe parçaların yazılmasını sınırlar. Eski biçimlerden yükseltilen parçalar, yüklendiğinde otomatik olarak kaydedilmez, ancak değiştirildiğinde (örneğin bloklar veya aktörler aracılığıyla) kaydedilmek üzere işaretlenir.

Veriye Dayalı Çeteler

  • At işleme ve animasyonlar artık tamamen veri odaklı
  • Bu çalışma, tüm at çeşitlerini (at, katır, eşek, zombi atı, iskelet atı) ve aşağıdakiler dahil tüm at versiyonlarını destekler:
    • v1 (motor sürümü 1.2.5 ve öncesi)
    • v2 (motor sürümü 1.2.6 - 1.17.0)
    • v3 (motor sürümü 1.17.10 ve sonrası). Bu, daha az kafa karıştırıcı kemik adlandırma ile v2 modelinin daha temiz bir sürümü olacak

Oyun Testi Çerçevesi

  • API'lerde blokların nasıl işlendiğine ilişkin güncellemeler:
    • BlockType, BlockPermutation ve Block örnekleri BlockState tabanlı güncellemenin yerini alıyor
  • Açık göğüs bloğu bileşeni ve Konteyner
  • Entity'ye konum ve hız salt okunur özellikleri eklendi
  • function createExplosion(konum : Konum, yarıçap : sayı, patlamaSeçenekler : PatlamaSeçenekleri)
    • Bir patlama yaratır
      • ExplosionOptions : class - createExplosion için ek yapılandırma parametreleri sağlar
  • method triggerEvent(eventName : string) - Bir varlıkta bir olayı tetikler
  • 'GameTestSequence' öğesine 'thenExecuteFor' eklendi, bu da belirtilen sayıda onay işareti için tekrar tekrar geri aramayı çağırıyor

Share this:

CONVERSATION

0 Comments:

Yorum Gönder