Minecraft Beta - 1.17.10.21 (Xbox One/Windows 10)
Minecraft Beta'ya katılmadan önce LÜTFEN OKUYUN:
- Betaya katılmak, oyununuzu Minecraft'ın devam eden bir çalışma sürümüyle değiştirecek
- Sen Alemler'e erişemez ve Önizlediğiniz ise beta olmayan oyuncular katılmak mümkün olmayacaktır beta
- Betadayken oynanan hiçbir dünya oyunun önceki sürümlerinde açılamaz, bu yüzden lütfen kaybetmemek için dünyaların kopyalarını yapın.
- Beta derlemeleri kararsız olabilir ve son sürüm kalitesini temsil etmez
- Beta katılmak veya beta bırakın görmek için sadece Xbox One ve Windows 10. mevcuttur aka.ms/ JoinMCBeta ayrıntılı için talimat s
Başka bir Caves & Cliffs beta güncellemesinin zamanı geldi! Lütfen geri bildiriminizi aka.ms/CavesCliffsFeedback adresindeki ileti dizilerinde bize bırakmaya devam edin ve bugs.mojang.com adresinde karşılaşabileceğiniz yeni hataları arayın ve bildirin .
Bilinen Sorunlar:
Android
- Gönderim sorunları nedeniyle bu haftanın beta güncellemesi Android cihazlarda kullanılamıyor. Ama üzülme, yakında dönecek! Önceki beta sürümü 1.17.10.20 olan çok oyunculu, bu sürümle hala uyumludur.
Yeni özellikler:
Bloklar
- Saksı açelya ve çiçekli açelya çeşitleri eklendi
Hata düzeltmeleri:
istikrar
- Caves & Cliffs deneysel geçişi etkinleştirildiğinde ( MCPE-128985 ) bir blok kırıldığında meydana gelen bir çökme düzeltildi
Elmas cevheri
- Elmas cevheri artık tekrar doğru dağılımla üretiliyor ( MCPE-127555 )
kızdırma liken
- Glow liken artık sadece makasla kırıldığında kendini bırakıyor
Komutlar
- Frosted ice artık '/setblock' ve '/testforblock' ( MCPE-126741 ) gibi bir blok kabul eden herhangi bir komutta kullanılabilir.
Veriye Dayalı Öğeler
- 'DisplayNameItemComponent' için güncellenmiş belgeler
Oynanış
- Bir eşyanın bileme taşını kullanarak büyüsünü bozmak, bir kez daha büyü maliyeti cezasını doğru şekilde sıfırlar ( MCPE-107211 )
Kızdırma İşareti
- [Vanilya Paritesi] Parlayan işaretlerdeki metnin artık bir anahattı var ( MCPE-129123 )
- [Vanilla Parity] İşaretlerdeki siyah metin, parlak mürekkep kesesi kullanılarak aydınlatılabilir ( MCPE-128079 )
- Artık mürekkep kesesini tutarken araç ipuçları ve denetleyici kullanırken parlak mürekkep kesesi var
- [Vanilla Parity] Ink sac ve glow ink sac, Macera modunda artık işaretlerde süresiz olarak kullanılamaz
- [Vanilya Paritesi] Oyuncu artık Macera modunda ( MCPE-126489 ) tabelalarda metin boyayamaz
Grafikler
- Sualtı sisi bir kez daha biyoma bağımlıdır ( MCPE-124266 )
Öğeler
- Kabaklar, mayınlı olduklarında rotasyonlarına bakılmaksızın çiftçi köylüler tarafından bir kez daha kabul edilmektedir ( MCPE-105540 )
müzik kutusu
- Jukebox artık diski yalnızca katı olmayan bloklara çıkarıyor ( MCPE-85635 )
Çeteler
- Varyantları da dahil olmak üzere bebek atlar artık daha uzun ve bacaklarından Z-dövüşü göstermiyor ( MCPE-92462 )
- Amfibi çeteler artık levhaların ve gün ışığı sensörlerinin üzerinden geçerken takılıp kalmıyor
- Saldırıya uğrayan parıltılı kalamarlar artık çok oyunculu oturumlarda yalnızca saldırganlar için karartılmıyor
- 1.11 sürümünden sonra oluşturulan Marketplace dünyalarındaki köylü yumurtlayanlardan ortaya çıkan köylüler artık V2 köylüleri olarak doğru bir şekilde ortaya çıkıyor
Keçi
- Cazip keçiler artık Java Sürümü'ndeki keçilerle ve cezbedilen diğer benzer çetelerle aynı hızda hareket ediyor
- Keçi düşme hasarı azaltma artık Java Sürümü ile aynı seviyede (-10 düşme hasarında azalma)
- Keçiler artık balçık bloğu ve bal blokları üzerindeyken çarpmaya devam edebilir
başıboşlar
- Stray'ler , şarjlı sürüngenler tarafından öldürüldüklerinde artık iskelet kafataslarını soldurmuyor ( MCPE-35876 )
burç
- Bastion ganimetleri artık Java Sürümüyle ( MCPE-104330 ) yakından eşleşiyor
oyuncu
- Oyuncular, oldukça havalı görünmesine rağmen artık bir platformun altında havada yüzemezler ( MCPE-48958).
Deniz kaplumbağaları
- Yavru deniz kaplumbağaları artık yumurtadan çıktıktan sonra umutsuzluğa kapılmıyor ( MCPE-70664 )
Kullanıcı arayüzü
- Erişilebilirlik ayarlarındaki "Varsayılana Sıfırla" düğmesi artık Metin Arka Planı Opaklığı kaydırıcısını sıfırlıyor
- "Nasıl Oynanır"ın "Tezgah" bölümündeki bir yazım hatası düzeltildi ( MCPE-128735 )
- Oynat ekranının boş sekmelerindeki sayaçlar artık boş, gri bir kutu yerine sıfır gösteriyor ( MCPE-110535 )
Teknik Güncellemeler
parçalar
- Gerekmedikçe parçaların yazılmasını sınırlar. Eski biçimlerden yükseltilen parçalar, yüklendiğinde otomatik olarak kaydedilmez, ancak değiştirildiğinde (örneğin bloklar veya aktörler aracılığıyla) kaydedilmek üzere işaretlenir.
Veriye Dayalı Çeteler
- At işleme ve animasyonlar artık tamamen veri odaklı
- Bu çalışma, tüm at çeşitlerini (at, katır, eşek, zombi atı, iskelet atı) ve aşağıdakiler dahil tüm at versiyonlarını destekler:
- v1 (motor sürümü 1.2.5 ve öncesi)
- v2 (motor sürümü 1.2.6 - 1.17.0)
- v3 (motor sürümü 1.17.10 ve sonrası). Bu, daha az kafa karıştırıcı kemik adlandırma ile v2 modelinin daha temiz bir sürümü olacak
Oyun Testi Çerçevesi
- API'lerde blokların nasıl işlendiğine ilişkin güncellemeler:
- BlockType, BlockPermutation ve Block örnekleri BlockState tabanlı güncellemenin yerini alıyor
- Açık göğüs bloğu bileşeni ve Konteyner
- Entity'ye konum ve hız salt okunur özellikleri eklendi
- function createExplosion(konum : Konum, yarıçap : sayı, patlamaSeçenekler : PatlamaSeçenekleri)
- Bir patlama yaratır
- ExplosionOptions : class - createExplosion için ek yapılandırma parametreleri sağlar
- Bir patlama yaratır
- method triggerEvent(eventName : string) - Bir varlıkta bir olayı tetikler
- 'GameTestSequence' öğesine 'thenExecuteFor' eklendi, bu da belirtilen sayıda onay işareti için tekrar tekrar geri aramayı çağırıyor
0 Comments:
Yorum Gönder