Minecraft JAVA EDITION: SNAPSHOT 20W20A & 20W20B Yenilikleri
20W20A
Özellikleri
- Yeni Oyun Modu Değiştirici hata ayıklama menüsü eklendi
- Yeni Nether Avansları eklendi
OYUN MODU ANAHTARI
Geleneksel "sekme" işleviyle oyun modlarını değiştirmenizi sağlayan yeni F3 hata ayıklama özelliği.
- Menüyü açmak için F3 tuşunu basılı tutun ve F4 tuşuna dokunun
- F4'e dokunmak oyun modunu değiştirir veya fareyi kullanabilirsiniz
- Başvurmak için F3'ü serbest bırakın
- Son oyun modunuz hatırlanır ve seçilen ilk seçenek olacaktır, böylece F3 + F4 tuşlarına tek bir basışla iki oyun modu arasında hızlıca geçiş yapabilirsiniz!
F3 + N (TOGGLE SPECTATOR)
Bu hata ayıklama kombinasyonunda küçük bir değişiklik yapıldı.
- Varsayılan olarak, bu anahtarın kullanılması İzleyiciden geçiş yaptıktan sonra Reklam Öğesine dönecektir. Şimdi önceki oyun moduna geri dönecek
- Örnek olarak, eğer Survival'da olsaydınız, seyirciye dönüp geri döndüyseniz, Survival'a geri dönersiniz
YENİ GELİŞMELER
- Derinliklerde Saklı, Antik Enkaz elde edilirken açılır
- Tam bir Hollanda zırhı elde ederken Beni Ört
- Ülke Lode, Take Me Home , bir Lodestone'da Pusula kullanırken kilidini açar
- Soğanları Kim Kesiyor? Ağlayan Obsidiyen alırken açılır
- Yeniden Yanıtlanmadı "Dokuz" Yeniden Doğma Çapası'nı maksimuma ayarlarken kilitlerin açılması
- Bu tekne bir sopa bir mantar ile bir Strider sürme sırasında bacaklarını açar
- Nether'deki tüm Biyomları ziyaret ederken sıcak Turistik Destinasyonların kilidi açılır
- Bir Kalıntı Kalıntısına girerken Günlerin Kilidi Açılanlar
- Bir Bastion Kalıntısında bir sandığı yağmalarken War Pigs kilidi açılır
- Oh Shiny kızgın bir Piglin'i altınla oyalarken
Değişiklikler
- Bullseye en az 30 metre uzaklıkta bir hedef bloğun bullseye vururken ilerleme şimdi kilidini
- Ciddi İthaf ilerlemesi artık Netherite Hoe elde etmek için verilir
- Blackstone kazanmak artık Taş Devri ilerlemesi için önemli
- Damızlık Striders şimdi papağanlar ve Bats` `için sayar ve şimdi için gereklidir ikişer ikişer
Ek Değişiklikler
- NoAI'li shulkerler artık rotasyonla çağrılabilir.
- Thrown_item_picked_up_by_entity ilerleme tetikleyicisi eklendi
- Player_generates_container_loot ilerleme tetikleyicisi eklendi
- İtem_used_on_block ilerleme tetikleyicisi eklendi
- Safely_harvest_honey ilerleme tetikleyici kaldırıldı
Gelişmeler
ITEM_USED_ON_BLOCK TETİK TÜRÜ
Özellikleri:
- öğe , alınan atılan öğeyle eşleşir
- varlık , öğeyi alan varlıkla eşleşir
PLAYER_GENERATES_CONTAINER_LOOT TETİK TÜRÜ
Özellikleri:
loot_table , oluşturulan ganimet tablosunun kaynak konumuyla eşleşir
ITEM_USED_ON_BLOCK TETİK TÜRÜ
Özellikleri:
- konum , öğenin kullanıldığı bloğun merkezindeki konumla eşleşir
- öğe , blokta kullanılan öğeyle eşleşir
ÇEŞİTLİ TETİK DEĞİŞİKLİKLERİ
- konumu , kamp ateşinin yakın bir yerde olup olmadığını kontrol eden yeni bir mülk dumanı var
- entity_properties yeni araç aldı ve targetedEntity araç veya bir mafya tarafından hedeflenen varlık ile eşleşen
Düzeltmeler
- MC-118234 - İlerleme 'Bugün Değil, Teşekkür Ederiz' ok olmayan mermiler tarafından tetiklenebilir
- MC-173207 - Açıklamada oklardan açıkça bahsedilse bile, ok olmayan bir mermi kullanılırken Bullseye ilerlemesi yapılabilir.
- MC-173756 - Buz Kovası Mücadelesi ilerlemesi takastan obsidyen toplanarak elde edilebilir
- MC-175992 - Striders, " İkişer İkili" ilerleme mücadelesinin bir parçası değil
- MC-179481 - Yapı bloğu ofseti 32'den büyük olamaz
- MC-182967 - Takılı iken son inci inci atmak seni ışınlamıyor
20W20B
Düzeltmeler
- MC-183769 - Sunucu başlatma sırasında NPE
0 Comments:
Yorum Gönder