image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

JAVA EDITION: NETHER UPDATE 1.16.0


JAVA EDITION: NETHER UPDATE 1.16.0

JAVA EDITION: NETHER UPDATE 1.16.0


Bugün gün ve Nether Update'in resmi sürümünü oynamak için herkesle dalış zamanı. Bu değişiklikler için yapılarımı ve köylü pazarlarımı hazırlıyorum ve bugün daha sonra portala girdiğimde değişiklikleri ilk elden görebilmem için veba gibi cüretten kaçınıyordum.  


    DÜZELTMELER

    • Nether'e Bazalt Deltas biyomu eklendi
    • Nether'e Kızıl Orman biyomu eklendi
    • Hoglins eklendi
    • Hollanda eklendi
    • Eklenen Piglinler
    • Yıkık portallar eklendi
    • Nether'e Soulsand Valley biyomu eklendi
    • Eklenen Striders
    • Nether'e Çarpık Orman biyomu eklendi
    • Eklenen Zoglins
    • Yeni bir enableChat komut satırı seçeneği eklendi - kullanıldığında, çevrimiçi sohbet alma ve gönderme devre dışı
    • Yeni bir enableMultiplayer komut satırı seçeneği eklendi - kullanıldığında, Multiplayer düğmesi devre dışı bırakıldı
    • Eklenen burç kalıntıları
    • Yeni Oyun Modu Değiştirici hata ayıklama menüsü eklendi
    • Yeni Nether blokları eklendi
    • Soul Speed ​​büyüsü eklendi
    • Taşıtaşı eklendi
    • Nether'deki yeniden doğma noktanızı ayarlamanıza izin veren yeniden doğma bağlantısı eklendi. Maksimum dört şarjı şarj etmek için ışıma taşını tutarken kullanın - her yeniden doğma bir şarj kullanır
      • Yeniden doğma ankrajını bir dağıtıcı kullanarak şarj edebilirsiniz
    • Hedef blok eklendi
    • Bazalt lav mavi buzun yanında ruh toprağı üzerinden aktığında oluşur
    • Zil blokları artık herhangi bir mermiyle vurulduğunda çalacak
    • Çanlar artık daha fazla bloğun altından asılabilir
    • Pusulalar artık Yok Olmanın Laneti ile büyülenebilir
    • Endermen şimdi yeni Nether bloklarından bazılarını alabilir
    • Endermen artık Netherrack'ı almayacak
    • Varlıklar şimdi akan lav tarafından itiliyor
    • Çiftçi Köylüleri artık tohumları kompostlayabilir
    • Balık artık en yakın oyuncudan 64 bloktan daha uzakta olduğunda umutsuzluk yaşıyor
    • Büyük mantarlar artık sadece eşleşen naylon türünde büyüyecek
    • Geri tepme direnci artık bir olasılık yerine bir ölçek
    • Zambak yastıkları artık hazine yerine önemsiz balıkçılık ganimet olarak kabul ediliyor
    • Oyuncu bir köye yakın olduğunda devriyeler artık ortaya çıkmıyor
    • TNT ve kamp ateşleri, herhangi bir yanan merminin vurduğu anda tutuşacak
    • Genel istatistik listesi artık alfabetik olarak sıralanıyor
    • Mojang Studios ve Minecraft için güncellenmiş logolar
    • Köylüler artık meslek statülerine veya en son çalışma sürelerine bakılmaksızın demir golem üretebilirler
    • Duvarlar dikey olarak istiflendiğinde artık boşluk yok
    • Duvarlar artık demir çubuklar, bölmeler, baskı plakaları, afişler ve hatta turşu gibi daha fazla şeye bağlanacak
    • Bir Köylüye yıldırım düştüğünde, dönüştürüldüğü cadı artık umutsuzluğa kapılmayacak
    • Balıkçılık yaparken, hazine yağma artık sadece açık sularda balık avlayarak elde edilebilir

      ULAŞILABİLİRLİK

      • "Satır Aralığı" sohbet ve erişilebilirlik seçeneği eklendi
      • "Sohbet Gecikmesi" erişilebilirlik seçeneği eklendi

        GELİŞMELER

        • Piglins ve Hoglins şimdilik gereklidir  Monster Hunter ve Monsters Hunted
        • Serious Dedication şimdi bir Hollandalı çapa almakla ödüllendirildi
        • Karataş elde etmek artık  Stone Age ilerleme anlamına geliyor
        • Üreme Striders artık sayar  The Parrots and the Bats ve şimdi gerekli Two by Two

          YENİ GELİŞMELER

          • Bullseye en az 30 metre uzaklıktaki bir hedef bloğun boğa gözüne çarptığında kilidi açılır
          • Hidden in the Depths eski kalıntıları alırken açılır
          • Cover Me in Debris tam Netherit zırhı elde edildiğinde kilidi açılır
          • Country Lode, Take Me Home lodestone üzerinde pusula kullanırken kilidini açar
          • Who Is Cutting Onions? ağlayan obsidiyen elde ederken açılır
          • Not Quite "Nine" Lives yeniden doğma çapasını maksimuma ayarlarken kilidi açılır
          • This Boat Has Legs bir sopa bir mantar ile bir Strider sürme kilidini
          • Hot Tourist Destinations Nether'deki tüm biyomları ziyaret ederken açılır
          • Those Were the Days bir kaleme girerken kilidi açılır
          • War Pigs bir burçta bir sandığı yağmalarken kilidini açar
          • Oh Shiny altın ile kızgın bir Piglin dikkatini dağıtırken kilidini açar

            BAZALT BİYOMU

            Bazalt Deltas şimdi Nether'de bulunabilir!

            • Volkanik patlama kalıntıları, bu biyom yüksek bir bazalt sütunları ve lav deltaları spor
            • İçinde yürürken, akan beyaz kül pulları ile çevrileceksiniz
            • Magma küpleri sonunda kendi evlerine sahip ve burada çok sık ortaya çıkıyor
            • Yeni bir blok olan blackstone, burada büyük yamalar halinde bulunabilir

            TEMEL HATIRLATMALAR

            Kara taştan yapılmış ve Piglins ve Hoglins ile dolu nedir? Tabya kalıntıları!

            • Dört ayrı bodrum kalıntı türü eklendi: köprü, Hoglin stabil, konut birimleri ve hazine odası
            • Bu büyük yapıları, Bazalt Deltasının hain kül tozlu bölgeleri hariç, tüm Nether biyomlarında bulabilirsiniz.
            • Evinizi çağırmak için bir kalıntı kalıntısını keşfedin, yağmalayın ve fethedin - ama sakının! Domuzlar davetsiz misafirlere eşyalarını çalamıyorlar

            ARILAR

            • Bir arının ev kovanından uzaklaşabileceği maksimum mesafe ~ 22 bloğa düşürüldü

              BLOK İSİM DEĞİŞİKLİKLERİ

              Bazı bloklar yeniden adlandırıldı. Nether'deki tekil mantar kendini yanlış bir şekilde birçok mantar olarak sunmaya çalıştı - çok sinsi!

              • Koyu kırmızı mantarlar artık koyu kırmızı mantar olarak adlandırılıyor
              • Çarpık mantarlara artık çarpık mantar denir

              BLOKLAR

              Birçok yeni blok eklendi ve mevcut birkaç blokta değişiklikler yapıldı.

              • Ağlayan obsidiyen eklendi. Üzücü ve mor enerji ağlıyor
              • Bazalt eklendi. 2x2 hazırlayın veya temiz ve parlak cilalı bazalt oluşturmak için bir taş kesici kullanın!
              • Varyantlarıyla birlikte blackstone eklendi: normal, cilalı ve cilalı tuğla
                • Blackstone fırınlar ve taş aletler yapmak için kullanılabilir
              • Altınla doldurulmuş ve kırıldığında altın külçelerini düşürme şansı olan yaldızlı blackstone - blackstone eklendi
              • Kesilmiş Nether tuğlaları, kırık Nether tuğlaları ve kuvars tuğlaları eklendi
              • İki yeni yanıcı olmayan ahşap benzeri blok eklendi: koyu kırmızı saplar ve çarpık saplar
              • Koyu kırmızı ve çarpık hiphalar - soyulmuş varyasyonlar da dahil olmak üzere çok yönlü "gövde" blokları eklendi
              • Yeni zemin yüzeyi blokları eklendi: koyu kırmızı naylon ve çarpık naylon
              • Yeni bitki örtüsü eklendi: Nether filizleri, kızıl kökler ve çarpık kökler
              • İki tür mantar eklendi: koyu kırmızı ve çarpık. Onları büyütmek için kemik unu kullanmayı deneyin!
                • Koyu kırmızı ve çarpık kökleri ve mantarları saksılara yerleştirebilirsiniz
              • Çarpık siğil blokları eklendi
              • Bir bloğun altından aşağı doğru büyüyen ağlayan sarmaşıklar eklendi
              • Yukarı doğru büyüyen büküm sarmaşıkları eklendi
              • Yeni bir doğal ışık kaynağı bloğu eklendi:
              • Ruh toprağı eklendi. Ateş ruh toprağında yandığında, mavi bir alevle yanar
                • Ruh toprağı ve ruh kumu, ruh fenerleri yapmak için kullanılabilir, bu da ruh fenerlerine dönüştürülebilir
                • Wither artık ruh toprağı taban olarak çağrılabilir
              • Ruh kamp ateşleri eklendi. Bunları bin ruhun ısısıyla ısıt!
              • Zincir blokları eklendi
              • Nether altın cevheri artık Nether'de bulunabilir - birkaç altın külçe düşürür ve her türlü kazma ile çıkarılabilir
              • Kemik unu artık yosun, ağlayan sarmaşıklar ve sarmaşıklar yetiştirmek için kullanılabilir
              • Netherrack'ta kemik unu kullanmak artık naylona yayılabilir
              • Nether bitki örtüsü blokları (filizler, kökler, asmalar, mantar, siğil ve siğil blokları) artık kompostlanabilir
              • Nether lahanası makasla hasat edilebilir
              • Artık ışıksız kamp ateşlerine yiyecek konabilir

              YARATICI MODU

              • Artık yaratıcı modda inekleri ve Mooshroom'ları süt yapabilirsiniz
              • Artık yaratıcı modda Mooshrooms'tan güveç alabilirsiniz
              • Yaratıcı modda su üzerinde boş bir kova kullanırken, şimdi bir kova su alırsınız. Envanterinizde zaten bir kova su varsa, boş kovayı su üzerinde kullandığınızda ilave su kovası eklenmez

              KIZIL ORMAN

              Kızıl Ormanlar şimdi Nether'de bulunabilir!

              • Crimson nylium, her türlü garip yeni bitki örtüsü ile mağara tabanını halılar
              • Crimson nylium, bu garip yeni bitki örtüsünün daha fazlasını elde etmek için kemikleşmiş olabilir
              • Büyük koyu kırmızı mantarlar, Shroomlights orman tabanını aydınlatan bu ormanın "ağaçlarını" oluşturur
              • Nether siğil blokları çapa kullanılarak hızlıca temizlenebilir
              • Ağlayan üzümler mağara tavanlarından ve mantarlardan büyür
              • Hoglins bu ormanları dolaşıyor
              • Kızıl sporlar havada girdap

              DİSPENSIR

              • Dispenserler artık domuzları ve atları eyerleyebilir
              • Dağıtıcılar artık atlara zırh koyabilir
              • Dispenserler artık halılara lama koyabilir
              • Dispenserler artık göğsü lamalara, eşeklere ve katırlara koyabilir
              • Dispenserler artık bir Mooshroom'u kesebilir
              • Dispenserler artık kar golemlerini kesebiliyor

              F3 + N İZLEYİCİ MODU

              Bu hata ayıklama kombinasyonunda küçük bir değişiklik yapıldı.

              • Varsayılan olarak, bu anahtarı kullanmak İzleyiciden geçiş yaptıktan sonra sizi Reklam Öğesine döndürür. Şimdi önceki oyun moduna geri dönecek
              • Örnek olarak, eğer Survival'da olsaydınız, seyirciye dönüp geri döndüyseniz, Survival'a geri dönersiniz

              ÇİFTÇİLER

              • Çiftçiler artık kemik unu oluşturmak için kompost içerisine fazla tohum koyabilir
                • Kemik unu çiftçiler tarafından ekin yetiştirmek için kullanılır
              • Çiftçiler fazla buğdayı diğer çiftçilere paylaşır, böylece daha fazla çiftçi ekmek yapabilir

              OYUN MODU DEĞİŞTİRME

              Geleneksel "sekme" işleviyle oyun modlarını değiştirmenizi sağlayan yeni F3 hata ayıklama özelliği.

              • Menüyü açmak için F3 tuşunu basılı tutun ve F4 tuşuna dokunun
              • F4'e dokunmak oyun modunu değiştirir veya fareyi kullanabilirsiniz
              • Başvurmak için F3'ü serbest bırakın
              • Son oyun modunuz hatırlanır ve seçilen ilk seçenek olacaktır, böylece F3 + F4 tuşlarına tek bir basışla iki oyun modu arasında hızlıca geçiş yapabilirsiniz!

              HOE MOBLARIN DEĞİŞİKLİKLERİ

              Nether'de onları daha kullanışlı hale getirmek için çapalarda bazı değişiklikler yaptık.

              • Her katmanın, çapaların mayın bloklarına karşı etkili oldukları farklı hızları vardır.
              • Çapalar şimdi aşağıdaki büyülerle büyülenebilir: Verimlilik, Servet, İpek Dokunuş
              • Bu büyüler artık büyüleyici masadan sağlanabilir
              • Çapalar şimdi saman, hedefler, kurutulmuş yosun blokları, yapraklar, Shroomlights, Nether siğil blokları, çarpık siğil blokları, süngerler ve ıslak süngerlerin madenciliği için uygun bir araçtır.

              HOGLİNLER

              • Hoglinler, Nether'daki kızıl ormanlarda yaşayan büyük agresif hayvanlardır.
              • Görünürde oyunculara saldırırlar. Dikkatli ol - kolayca bir çıkıntıyı kesebilirler!
              • Hoglins domuz eti ve bazen deri düşürür, ancak isteyerek değil
              • Hoglins'i kıpkırmızı mantarlarla besleyerek üreyebilirsin. Bunu kendi sorumluluğunuzda yapın
              • Hoglins bazen Piglinler tarafından avlanır, ancak kavga etmeden aşağı inmezler
              • Buna rağmen, Hoglins ve Piglins düşman değil - daha çok bir ekosistem gibi
              • Bebek Hoglins sert olduklarını iddia etmeyi sever - ama endişelenme, ısırmadan daha fazla havlıyorlar
              • Hoglins'i arkanızda tutmak mı istiyorsunuz? Profesyonel ipucu: Hoglins çarpık mantarların kokusundan nefret ediyor
              • Bir şekilde Overworld'de sona eren hoglins, oldukça hızlı bir şekilde Zoglins olur - ancak Overworld'e kim bir Hoglin getirebilir?

              LODASTONE BLOĞU

              Yataklarınızı almanıza yardımcı olabilecek yeni bir blok!

              • Hollanda külçesinden ve yontulmuş taş tuğlalardan yapılmıştır
              • Bir lodestone pusulası oluşturmak için bir lodestone üzerinde bir pusula kullanın.

              MOBLAR

              • Oyuncular artık çömelme tuşu basılı tutulduğunda başka bir objeyi bağlayamaz
              • Öfkeli nötr çetelerin sadece onları öfkelendiren oyuncuya değil, yakındaki herhangi bir oyuncuya saldırmasını sağlayan gamerule universalAnger (varsayılan olarak devre dışı) eklendi. ForgiveDeadPlayers'ı devre dışı bırakırsanız en iyi sonucu verir
              • Hedeflenen oyuncu yakınlarda öldüğünde öfkeli nötr çetelerin öfkelenmesini engelleyen oyun forgiveDeadPlayers (varsayılan olarak etkindir) eklendi

              ÖLDÜRÜLEN OYUNCULAR İÇİN

              • Bu oyuncu devre dışı bırakılırsa, hedeflenen oyuncu ölse bile öfkeli kalabalıklar öfkeli kalacaktır.
              • Hem forgiveDeadPlayers hem de universalAnger etkinleştirilirse, öfkelenmiş bir nötr kalabalık hedefleri öldüğünde öfkelenmeyi bırakır. Bundan sonra yeni hedefler aramayacaklar
                • Dikkate değer istisna: Öfkeli Zombified Piglinler sürekli öfkeyi yayarlar. Bu nedenle, bir Zombified Piglin hedefi öldüğü için öfkelenmeyi bıraksa bile, yakındaki diğer öfkeli Zombified Piglinlerin tekrar öfkelenmesi muhtemeldir. Öfkeyi durdurmanın tek yolu, öfkeli Zombified Piglinlerin hiçbirinin bir süre bir oyuncu görmemesi

              ÖFKELİ NATURAL MOBLAR

              Çoğu nötr çeteler (kutup ayısı, kurt, arı, Enderman, Piglin, Zombified Piglin) için öfke yönetimi güncellendi.

              • Bir oyuncu tarafından yaralandığında, tarafsız mafya o oyuncuyu hedef alacak ve onu öldürmeye çalışacaktır.
              • Çeteci, oyuncu bir süre ölene kadar veya gözden kaybolana kadar öfkeli kalacak
              • Öfke kalıcıdır, bu nedenle oyuncu geçici olarak oturumu kapatarak veya boyut değiştirerek kaçamaz
              • Hedeflenen bir oyuncu öfkeli kalabalığın yakınında ölürse, kızgın olmayı durduracaktır (forgiveDeadPlayers devre dışı bırakılmadığı sürece)
              • Tarafsız çeteler de onlara zarar veren diğer çetelere kızar. Ancak, bu öfke kalıcı değildir
              • Öfkeli tarafsız çeteler masum seyircilere değil, sadece rahatsız edici oyuncuya saldırır.
                • Dikkat çekici istisna: Bir arı kovanı veya yuva kırılırsa, arılar yakındaki tüm oyunculara kızar.
              • Bazı çeteler öfke yayarlar (kurt, Zombified Piglin, Piglin, arı). Bir oyuncu birine saldırırsa, aynı türdeki tüm çeteler o oyuncuya kızar

              EVRENSEL ÖFKE

              Evrensel öfke temelde dernek tarafından suçlanır. Oyuncular tarafından saldırıya uğrayan tarafsız bir mafya, oyunculara kimin saldırdığından bağımsız olarak genel olarak oyunculara kızar. Daha spesifik olarak:

              • Bir oyuncu tarafından saldırıya uğrayan tarafsız bir mafya, o oyuncu saldırgan olmasa bile en yakın oyuncuyu hedefler
              • Tarafsız mafya bir oyuncu tarafından her vurulduğunda saldırı hedefini en yakın oyuncuya güncelleyecektir
              • Oyuncular bunu nötr çetelerin diğer oyunculara saldırması için kullanabilirler. Kim bu kadar aldatıcı bir şey yapar ki?
              • Evrensel öfke, nötr bir mafya başka bir mafya tarafından saldırıya uğradığında geçerli değildir - sadece bir oyuncu tarafından saldırıya uğradığında
              • Evrensel öfke kalıcıdır. Oyuncu oturumunu kapatıp oturum açsa veya bir portal ve geri atlasa bile öfkeli kalabalık öfkeli kalacaktır.
              • Öfkeyi yayan çeteler evrensel öfkeyi de yayar. Bir oyuncu bir Zombified Piglin'e saldırırsa, görüşteki diğer tüm Zombified Piglinler evrensel olarak öfkeli olur ve en yakın oyuncularına saldırır.
              • Öfkeli nötr bir çete, bir süre uygun bir hedef göremezse kızgın olmayı durduracak

              ZOMBİ PİGLİNLER

              • Zombi Pigmenleri artık Zombified Piglinler olarak biliniyor ve şimdi kulakları var. En az bir kulak
              • Zombified Piglins artık masum seyircilere saldırmıyor (gamerule universalAnger'ı etkinleştirmediğiniz sürece)
              • Hedeflenen oyuncu yakınlarda ölürse, zombileşmiş Piglinler öfkelenmeyi durdurur (gamerule forgiveDeadPlayers'ı devre dışı bırakmazsanız)
              • Zombified Piglins, hedeflerini gördükleri sürece sürekli olarak diğer Zombified Piglins'e yayıldı

              NETHER BİYOM SİS EKLENDİ

              • Biyom sis rengi biyomlar arasında sorunsuz bir şekilde karışır. Pürüzsüz!

              NETHERİT BLOĞU

              • Nether'da yeni bir üst düzey malzeme bulundu. Elmas ekipmanları yükseltmek için kullanın!

              NETHERİT NASIL YAPILIR

              • Nether'un alt derinliklerinde antik kalıntıları kazın. Gerçi kendi sorumluluğunuzdadır. Bunun için sigorta kapsamı yok
              • Bir Hollanda külçesi yapmak için dört Hollanda hurdasını bir işçiliği tablosunda dört altın külçe ile birleştirin
              • Bir fırında veya yüksek fırında Hollanda hurdası haline getirin
              • Hollanda külçesini elmas silahınız, aletiniz veya zırhınızla kaynaştırmak için bir demircilik masası kullanın

              NETHERİT EFEKTLERİ

              • Hollandalı eşyalar lavda yüzüyor - bu yüzden planlanmamış lav banyosundan sonra tüm ekipmanlarınızı kaybetmeyeceksiniz
              • Hollandalı eşyaların elmastan daha yüksek büyü değerleri vardır (ancak altın kadar yüksek değildir)
              • Hollandalı aletler elmastan daha hızlı çalışır ve daha uzun süre dayanır
              • Hollanda silahları elmastan daha fazla hasar verir
              • Netherit zırhı elmastan daha yüksek tokluğa ve dayanıklılığa sahiptir
              • Netherit zırhı size geri tepme direnci verir, bu yüzden oklarla vurularak neredeyse hiç geri çekilmezsiniz.
              • Netherit blokları bir işaretin tabanı olarak kullanılabilir ve Netherland külçeleri bir işaretin yakıtı olarak kullanılabilir. Tuhaf esnek ama tamam
              • ... ve havalı görünüyor!

              UFAK DEĞİŞİKLİK

              • Bedrock sürümü ile Nether için parite ortam bloğu aydınlatması değiştirildi

              PAPAĞAN

              • Papağanlar düşman çetelerini daha az taklit eder
              • Gamemode huzurluyken papağanlar düşman çetelerini rastgele taklit etmez


              PİGLİNLER

              • Piglinler Nether'de yaşayan agresif bir medeniyettir
              • Çoğunlukla Kızıl Ormanlarda takılıyorlar, ancak Nether Atıklarında da bulabilirsiniz.
              • Oyuncuları hedef uygulama olarak görürler ve görüşte saldıracaklar
              • Ancak, uygun şekilde giyinirseniz, sizi saygın bir figür olarak görürler. Veya en azından tolere edilebilir
              • Piglinler yabancılardan şüphelenir. Eğer bir sandık veya başka bir kap açtığınızı görürlerse, çaldığınızı varsayacak ve size göre davranacaktır.
              • Piglinler bir sandığı veya bir altın bloğu kırdığınızı duyarsa (veya benzeri), onlar da çaldığınızı varsayarlar.
              • Piglins altını SEVİYOR ve altın eşyalar tarafından dikkatini dağıttı
              • Altın külçeler Piglins para birimidir. Çeşitli mallar için takas etmek için onlara külçe atın veya bir külçe ile sağ tıklayın
              • Piglinler bazen acıkır ve Hoglins'i yiyecek için avlar. Ya da en azından deniyorlar. Sonuçlar ... farklılık gösterir.
              • Piglinler gruplar halinde avlanmayı ve savaşmayı tercih ederler. Bir kavga olduğunda, herkes ister
              • Bir şekilde Overworld'de sona eren piglinler oldukça hızlı bir şekilde zombileştirilir
              • Piglinler ruh ateşi ve Zombified Piglinler tarafından sürünür ve mümkünse onlardan kaçınırlar
              • Wither iskeletleri ve Withers, Piglinlerin tarihi düşmanlarıdır ve görünürde saldırıya uğrayacaktır.
              • Bebek Piglinler o kadar tehlikeli değil, ama yaramaz olabilirler, bu yüzden arkanıza dikkat edin
                • ... ve Baby Hoglins ile oynamayı seviyorlar
              • Tabya kalıntılarında bulunabilecek bir Piglin afiş deseni eklendi

              REDSTONE TOZU

              Redstone telinin blok durumu, oluşturma ve davranışı birbiriyle daha uyumludur. Redstone, görsel bir bağlantı gösterdiği tüm taraflardaki bloklara güç sağlayacaktır ve görsel bir bağlantı olmadan bu taraflarda yapmaz.

              • Bir redstone noktası çevresindeki bloklara güç vermeyecek
              • Tek bir redstone teli şimdi bir haç olarak temsil edilmektedir
              • Aşağıdan yönlendirilen bir bloğun üstündeki tel, şimdi yönlendirildiği taraflara güç verecektir. Örneğin, yönlendirme telinin üzerindeki bir çit kapısı
              • İletken olmayan bloklardaki kablolara yukarı doğru yönlendiren teller, yalnızca görsel olarak yönlendirilirdi. Şimdi, bu yönlendirme davranışları için de geçerlidir
              • Bir bloğun üzerinden geçmek için yönlendirilen bir tel artık bloğa her zaman güç sağlayacaktır. Bu en çok tel sinyal gücü olduğunda fark edilir 1
              • Tek bir redstone parçasına sağ tıklandığında, haç ve nokta arasında geçiş yapar

              HEDEF BLOKLAR

              • Hedef blok artık redstone sinyalleri iletiyor

              YIKIK PORTALLAR 

              Eski Nether portallarının parçalanmış kalıntıları. Acaba onları kim yaptı?

              • Herhangi bir Overworld veya Nether biyomunda bulunabilirler.
              • Bazıları yeraltında, deniz altında gizli veya kuma gömülü

              RUH HIZI

              Bir daha asla Soul Sand Vadileri'nde sarhoş olmayın - Soul Speed ​​sizi örtbas eder!

              • Ruh kumu ve ruh toprağında hızlanmak için bu ruh emici büyüyle seçtiğiniz botları parlatın
              • Bununla birlikte, bir dezavantajı var: büyüler, yürüdüğün her ruh bloğunu botlarını yavaşça bozacak
              • Sadece bu sinir bozucu Piglinlerle takas yapılarak elde edilebilir

              RUH KUMU VADİSİ

              Soulsand Vadileri şimdi Nether'de bulunabilir!

              • Çoğunlukla ruh kumu ve ruh toprağından oluşan açık alan
              • Bazalt sütunlar yerden tavana kadar uzanır
              • Vadiden kalan çöplerin bilinmeyen canlıların fosil kalıntıları
              • Kül havada düşüyor
              • Açık mavi bir parıltı vadiyi sarar
              • Buradaki iskeletlere dikkat edin

              SESLER

              • Ghasts sesleri artık daha kısa menzilde duyuluyor
              • Kemik blokları, Netherrack, ruh kumu, Nether siğili, Nether tuğlaları ve kuvars cevheri için güncellenmiş blok sesleri
              • Nether biyomları için yeni ortam sesleri
              • Mağara sesleri için yeni ruh hali algılama algoritması
              • Lena Raine'nin "Basa Kalıntıları" nda bulabileceğiniz "Pigstep" adlı yeni bir müzik diski eklendi

              STRİDER'LAR

              Nether'in lav göllerini yaşayan yeni bir mafya.

              • Lav yüzeyinin üstündeki basamaklar
              • Eyerlenebilir, ancak kendi iradesi vardır
              • Çarpık mantarların kokusunu gerçekten seviyor - hatta onu takip etmeye ikna edilebilir

              HEDEF BLOKLAR

              Çünkü yüzleşelim, amacınız biraz pratik yapabilir!

              • Merkeze ne kadar yakın vurursanız, redstone sinyali o kadar büyük olur
              • Yumurta, kartopu, zıpkın ve daha fazlası dahil olmak üzere çeşitli mermilerle yeteneklerinizi test edin
              • Bu tarif için bir saman bloğuna ve dört redstone'a ihtiyacınız olacak

              KÖYLÜ ÇALIŞMA MANTIĞI

              • Köylüler artık aynı iş istasyonunda çalışmaya çalışmıyorlar
              • Eklediğiniz iş istasyonuna karşılık gelen meslek için en deneyimli köylü iş istasyonunu alacak
              • Köylüler artık mesleği ve / veya orada çalışabilmek için iş istasyonuna gitmeli ve iş istasyonuna ulaşmalıdır.
              • Köylüler artık baskınlarda veya gece saatlerinde iş istasyonu veya meslek sahibi olamıyor
              • Köylüler, iş istasyonlarının 16 bloğunda oldukları sürece iş istasyonlarının günün her saatinde geçerli olduğundan emin olacak ve kontrol edecektir.

              ÇARPIK ORMAN

              Çarpık Ormanlar artık Nether'de bulunabilir!

              • Çarpık naylon, her türlü garip yeni bitki örtüsü ile mağara tabanını halılar
              • Çarpık naylon garip yeni bitki örtüsü daha almak için kemikli olabilir
              • Büyük çarpık mantarlar, Shroomlights orman tabanını aydınlatan bu ormanın "ağaçlarını" oluşturur
              • Çarpık siğil blokları bir çapa kullanılarak hızlı bir şekilde temizlenebilir
              • Koyu mavi sis ormanı kapsar
              • Çarpık sporlar havada girdap
              • Çarpık Ormanlar tuhaf, ama aynı zamanda Nether'deki en az düşman yer

              AĞLAYAN SARMAŞIKLAR

              • Ağlayan sarmaşıklar artık tırmanabiliyor!

              DÜNYA OLUŞUMU

              • Eski Nether biyomuna şimdi Nether Wastes deniyor
              • Gemi enkazları ve okyanus kalıntıları artık biraz daha az yaygındır, bu yüzden birini bulduğunuzda daha fazla heyecanlanırsınız!
              • Karataşı ve çakıl lekeleri artık tüm Nether biyomlarında üretiliyor ve ruh kumu lekeleri artık Soul Sand Valley'lerde üretiliyor

              ZOGLİNLER

              • Zoglins, zombileştirilmiş Hoglins'tir - bir Hoglin'i Overworld'e getirmenin sonucu
              • Hoglins'ten farklı olarak, yetiştirilemez veya beslenemezler ve çarpık mantarları umursamazlar
              • Dikkat - bu canavarlar çıldırıyor ve gördükleri her şeye saldırıyor!

              TEKNİKSEL DEĞİŞİKLİKLER

              • Ekleme target_hit ilerleme tetikleyicisi eklendi 
              • Ekleme thrown_item_picked_up_by_entity ilerleme tetikleyicisi eklendi 
              • Ekleme player_generates_container_loot ilerleme tetikleyicisi eklendi 
              • Ekleme item_used_on_block ilerleme tetikleyicisi eklendi 
              • Kaldırılan  safely_harvest_honey ilerleme tetikleyicisi
              • player Her tetikleyiciye kontrol eklendi  (hariç  impossible)
              • Tetikleyicilerdeki varlık kontrolleri artık yağma tablosu koşulu sözdizimini kullanabilir
              • Nitelikler artık oyun kayıtlarına, eşyalara, ses olaylarına vb.
              • Sohbet bileşeni stili artık yazı tipini seçebilir.
              • Parçalardaki blok depolama formatı, çeşitli görevleri (oluşturma, yol bulma, dünya üretimi vb.) Hızlandırmak için biraz değiştirildi.
              • Bir locatebiome komut eklendi 
              • Kaynak konumu için sekmenin tamamlanması, _
              • Pusula şimdi vardır  LodestonePos,  LodestoneDimension ve  LodestoneTracked veri alanları. Eğer  LodestoneTracked sıfır, oyun belirtilen konumda Lodestone kontrol atlayacak
              • Özel veri paketlerinin çökmesini önlemek için veri paketi yüklemesi biraz değiştirildi
              • Hem istemci hem de sunucu artık datapack tüm dünyalarla kullanım için paylaşılan  klasöre sahip
              • Veri paketleri artık dünya oluşturmada seçilebilir
              • enable-status Server.properties dosyasına, için ayarlanırsa false istemcilerden gelen durum isteklerine verilen yanıtları bastıracak bir seçenek  eklendi  Bu, sunucunun çok oyunculu ekranda çevrimdışı görünmesini sağlar
              • Tüm Unicode karakterleri artık desteklenmektedir (bazıları bunun ne anlama geldiğini biliyor olabilir 😉)
              • Çeteler magma blokları ve yanan kamp ateşleri üzerinde yürümekten kaçınırlar
              • Artırılmış performans için yol bulma sırasında önbelleğe alınmış tekrarlanan blok türü aramaları ve çarpışmalar
              • Çarpışma tespitinde küçük optimizasyonlar
              • Yüklem dosyasındaki üst düzey öğe artık dizi olabilir (tüm içerik ANDed edilecektir)
              • Smithing tarifleri artık veri paketleri aracılığıyla eklenebilir veya değiştirilebilir
              • Bir sunucunun istemcilere ne kadar varlık verisi gönderdiğine ilişkin kontrol eklendi
              • Özel sunucu onay sürelerini izlemek için bir JMX MBean eklendi
              • "NoAI" içeren shulkerler artık döndürme ile çağrılabilir
              • strider_one_cm Striders sürme için özel istatistikler eklendi 
              • Yapı bloklarının ekseni başına maksimum boyutu 32'den 48'e yükseltildi
              • Bölge dosyaları artık güvenilirliği artırmak için senkronize modda açılıyor
              • Zorluk ve oyun kuralları artık "Dünya Yarat" ekranından değiştirilebilir
              • Seçilecek dünya yoksa "Singleplayer" düğmesi doğrudan "Dünya Yarat" ekranına atlar
              • Düz düzey önayarlı dizelerden yapı ayarlarını geçici olarak kaldırıldı (geçici çözüm: içe / dışa aktarma ayarlarını işlevselliğini kullan)

              GELİŞMELER

              UZATILMIŞ ENTİTY KONTROLLERİ

              Tetikleyicilerdeki varlık kontrolleri artık yağma tablosu koşulu sözdizimini kullanabilir. Eski gösterim: `` json {"trigger": "minecraft: oyuncu öldürülen varlık", "koşullar": {"entity": {"type": "minecraft: blaze"}}}} `` artık şuna eşdeğer: `` json {"trigger": "minecraft: oyuncu öldürülen varlık", "koşullar": {"entity": [{"condition": "minecraft: entity_properties", "yüklem": {"type": "minecraft: blaze "}," entity ":" this "}]}}` `  Not 1 : Yağma tablolarında olduğu gibi, tüm koşulun tetiklenmesi için üst düzey dizideki tüm koşulların karşılanması gerekir. Not 2 : Yeni işlevselliğe erişmek için, üst düzey eleman JSON dizisi olmalıdır. JSON nesnesi eski gösterim olarak yorumlanır.
              Genişletilmiş tetikleyicilerin tam listesi:

              • player Her tetikleyicide yeni alan 
              • bred_animals -  parent,  partnerchild
              • channeled_lightning - victims
              • cured_zombie_villager -  zombievillager
              • fishing_rod_hooked - entity
              • killed_by_crossbow - victims
              • player_killed_entity - entity
              • entity_killed_player - entity
              • player_hurt_entity - entity
              • summoned_entity - entity
              • tame_animal - entity
              • target_hit - projectile
              • villager_trade - villager

              ÇEŞİTLİ TETİK DEĞİŞİKLİKLER 

              • Nedeniyle eklenmesi  playermevcut içerikleri,  location,  slept_in_bed,  hero_of_the_village,  voluntary_exile şimdi yerleştirilebilir  location alanın yerine üst düzey nesne. Eski sözdizimi hala destekleniyor, ancak amortismana tabi tutuluyor.
              • locationsmokey yerin kamp ateşinin üzerinde olup olmadığını kontrol  eden yeni bir mülk var 
              • entity_properties Yeni özellikler var  vehicle ve  targetedEntity hangi bir çete tarafından hedeflenen araç veya tüzel maç

              YENİ TETİKLER

              • target_hit tetik tipi
                • signal_strength isabet halindeki bloktan gelen sinyal gücü çıkışıyla eşleşir
                • projectile mermi objesiyle eşleşir
                • shooter mermiyi vuran veya fırlatan oyuncu ile eşleşir
              • item_used_on_block tetik tipi
                • item alınan atılan öğeyle eşleşir
                • entity öğeyi alan varlıkla eşleşir
              • player_generates_container_loot tetik tipi
                • loot_table oluşturulan ganimet tablosunun kaynak konumu ile eşleşir
              • item_used_on_block tetik tipi
                • location öğenin kullanıldığı bloğun merkezindeki konumla eşleşir
                • item blokta kullanılan öğeyle eşleşir

              ÖZNİTELİKLER

              Nitelikler oyun kaydına taşındı. Bu birkaç değişiklik anlamına gelir:

              • Öğeler ve varlıklar artık bilinmeyen özellikleri saklamaz
              • Bazı özelliklerin adları, kaynak konumu gereksinimlerini karşılayacak şekilde yeniden adlandırıldı
              • generic.maxHealth 🡆 generic.max_health
              • zombie.spawnReinforcements 🡆 zombie.spawn_reinforcements
              • horse.jumpStrength 🡆 horse.jump_strength
              • generic.followRange 🡆 generic.follow_range
              • generic.knockbackResistance 🡆 generic.knockback_resistance
              • generic.movementSpeed 🡆 generic.movement_speed
              • generic.flyingSpeed 🡆 generic.flying_speed
              • generic.attackDamage 🡆 generic.attack_damage
              • generic.attackKnockback 🡆 generic.attack_knockback
              • generic.attackSpeed 🡆 generic.attack_speed
              • generic.armorToughness 🡆 generic.armor_toughness

              BLOK YERLEŞTİRME

              • Merdivenler ve tripwire kancaları artık gözlemcilere, redstone bloklarına ve hedef bloklara yerleştirilebilir
              • Kapılar, raylar, düğmeler, baskı plakaları, redstone ve daha fazlası artık ruhlara ve tam kar katmanlarına yerleştirilebilir
              • Üstte bir ray bulunan ruhlar ve artık minecarts'ı yavaşlatmayacak

              BLOK DEPOLAMA

              BlockStates içinde  Sections elemanların artık birden 64 bit alanları üzerinde uzanan değerleri içerir. Blok başına bit sayısı iki güç değilse (yani tek 64 bitlik değer blok bloklarının tamamını dolduramazsa) bazı bitler kullanılmayacaktır. Örneğin, tek blok durumu 5 bit alırsa, her 64 bit alanın en yüksek 4 biti kullanılmaz. Bu aynı zamanda depolama boyutunda hafif bir artış anlamına gelir (5 bit olması durumunda, 320 ila 342 64 bit alan).

              BLOK ETİKETLERİ

              • minecraft:climbable artık veri paketlerinin hangi blokların tırmanabileceğini belirlemesine izin veren bir blok etiketi
              • minecraft:soul_speed_blocks ruh hızının değişmesinin hızı arttırdığı herhangi bir bloktur

              CHAT ÖZELLİKLERİ


              İPUCU

              • style.hoverEvent parametresinin şu anda parametresi var  contents, içeriği türe bağlı olarak:
                • İçin  show_text - sohbet bileşeni
                • İçin  show_item - öğe kimliği veya alanları idolan  nesne  countve  tag (sonuncusu serileştirilmiş NBT ile)
                • İçin  show_entity - alanları olan nesne:  id (UUID),  name (sohbet bileşeni) ve  type (varlık türü kaynak konumu)
              • Eski stil  value argümanı artık kullanımdan kaldırıldı (ancak yine de destekleniyor)

              KOMUTLAR

              ÖZNİTELİKLER

              Tek bir varlığa değişiklik özelliğini ekler. Olası sözdizimi: Parametreler:

              • attribute get [] - özniteliğin toplam değerini al
              • attribute base set - taban valyonunu ayarlar
              • attribute base get [] - taban değeri al
              • attribute modifier add add|multiply|multiply_base - değiştirici ekler (değiştirici zaten mevcut değilse başarısız olur)
              • attribute modifier remove - değiştiriciyi kaldırır
              • attribute modifier value get [] - değiştiricinin değerini al
              • target - tek varlık (not: sadece oyuncular, zırh stantları ve çetelerin nitelikleri vardır)
              • attribute - özellik adı (gibi  minecraft:generic.max_health)
              • name - değiştiricinin insan tarafından okunabilir adını açıklayan dize (isteğe bağlı alıntılarda)
              • value - kayan nokta değeri (not: belirli özelliklerin son değerle ilgili sınırları vardır, bu nedenle değişikliğiniz fark edilmeyebilir)

              BİYOM KONUMLARI

              Belirli bir biyomu bulan yeni komut. Belirli bir biyom ararken ve rastgele arama yapmak için uçmak istemiyorsanız yaratıcı modda kullanışlıdır. Sözdizimi:  locatebiome Parametreler:

              • biome - Bulunacak biyomun kimliği

              YENİDEN OLUŞUM NOKTASI

              Spawnpoint komutu artık herhangi bir boyutta çalıştırmayı destekliyor.

              YAYILAN OYUNCULAR

              Maksimum yüksekliği belirtmek için isteğe bağlı bir bağımsız değişken eklendi. Yeni sözdizimi: spreadplayers <center> [under ]

              • maxHeight - Sonuç konumları için maksimum yüksekliği belirtir

              EK

              NBT'de saklanan UUID'ler artık dört tamsayıdan oluşan bir dizi olarak temsil edilmektedir. Örnek:  {UUID:[I;1498693494,1027158888,1898994005,860320107]} Bununla birlikte birkaç alanın adı değiştirildi:

              • OwnerUUID evcil hayvanlar, alan etkisi bulutlar, evoker dişleri ve mermi şimdi basit Owner
              • TrustedUUIDs şimdi tilki Trusted
              • target_uuid kanalların şu anda Target

              ÖZEL DÜNYALAR

              • Yeni özel dünyalar için deneysel destek eklendi
              • Dünyayı düzenle ekranında artık dünya ayarlarını bir JSON dosyasına aktarma seçeneği var
              • Dünya oluşturma sırasında, daha önce dışa aktarılan dünya ayarlarını içe aktarabilirsiniz
              • Bir sürü yeni parametre ortaya çıkar, ancak deneysel olarak işaretlenir, yani onlarla oynayabilirsiniz, ancak bunların herhangi birinin çalışmaya devam edeceğine dair bir garanti yoktur (bir sonraki anlık görüntüde bile!)
              • Düz seviye ön ayarlı dize kayıp yapı ayarları (artık tüm dünyalar için ortak bir formatta saklanmaktadır), yakında bu işlevin bazı biçimlerini geri yükleyeceğiz
              • Açık büfe dünyası artık sunucudan oluşturulamıyor. Özellikler, düz seviye ayarları biraz değişti; sunucuda özel dünya oluşturma için daha iyi destek yakında geliyor

              DATA PAKET SEÇİMLERİ

              • Veri paketleri artık dünya oluşturulmadan önce seçilebilir
              • "Yeniden Oluştur" seçeneği ayrıca kaynak dünyasında bulunan veri paketlerini de kopyalar

              DATA PAKET YÜKLEME

              • Veri paketinin yeniden yüklenmesi başarısız olursa, değişiklikler uygulanmaz ve oyun önceki verileri kullanmaya devam eder
              • Mevcut veri paketleri dünyanın yüklenmesini engelliyorsa, oyun dünyayı yalnızca vanilya veri paketini yükleyen güvenli modda yükleme seçeneği sunacaktır
              • Veri paketi listesindeki değişiklikler ancak başarılı bir şekilde yeniden yüklendikten sonra saklanır
              • Eklenen  --safeMode sunucuya seçenek yalnızca ile vanilya datapack yük
              • Oyun artık gerekli etiketleri eksik gibi kritik veri paketi sorunlarını tespit edecek ve dünyanın yüklenmesini önleyecek

              EFEKTLER

              • Yangına dayanıklılık efekti verirken lavlarda biraz daha uzak görüş mesafesi

              ENTITY YAYINCILIK

              Sunucunun varlıklar hakkında istemcilere hangi aralıkta veri göndereceğini kontrol etmek artık mümkün.

              • entity-broadcast-range-percentage İstemcilere gönderilmeden önce varlıkların ne kadar yakın olması gerektiğini kontrol eden bir sunucu özelliği eklendi  Daha yüksek değerler, varlıkların oynatıcılardan daha uzakta görülebileceği, ancak daha fazla ağ trafiğine neden olduğu anlamına gelir. Varsayılan değerin yüzdesini belirtir; örneğin  50 , varsayılan aralığın yarısını belirtir

              YAZI TİPLERİ

              • Force Unicode seçeneği artık normal ve alternatif yazı tipi (denir uniform.jsonarasında geçiş yapar  - yeniden yükleme gerekmez

              İO OPERASYONLARI

              SENKRON YAZI

              Bölge dosyaları artık kilitlenmeden sonra veri kaybını ve bozulmayı önlemek için senkronize modda açılır. Performans nedeniyle, bu özellik Windows dışındaki istemcilerde varsayılan olarak devre dışıdır. Bu özelliğin durumu aşağıdaki seçeneklerle manuel olarak kontrol edilebilir:

              • Özel sunucular için:  sync-chunk-writes içinde server.properties
              • Müşteriler için:  syncChunkWrites içinde options.txt

              DÜNYA KAYDETME SEÇENEKLERİ

              • Kaydetme  level.dat artık rastgele adlandırılmış geçici dosyalar kullanıyor ( level.dat_new her seferinde kullanmak yerine  )
              • player/*.dat artık benzer bir şekilde kaydedildi  level.dat ( .dat_old dosyaları bırakmak dahil  )

              İTEM ÇERÇEVELERİ

              YENİ ETİKETLER

              • Invisible - öğe çerçevesini görünmez yapar (çerçevenin içindeki öğe görünür kalır)
              • Fixed - öğe çerçevesinin kırılmasını ve içindeki öğenin kaldırılmasını önler

              YAPBOZ BLOK

              • Yapboz şimdi 12 yönelime sahip olabilir
              • Yeni eklenen özelliği  Joint type bağlı parça döndürülebilir halinde (tanımlamak için rollable() veya aligned)
              • NBT alanı  target_pool olarak yeniden adlandırıldı pool
              • attachement_typename (üst blokta) ve  target (alt blokta)  olarak ayrıldı 
              • GUI'ye, verilen nesil derinliğini kullanarak yapboz bloğundan başlayarak bir yapboz yapısı oluşturan bir düğme eklendi

              JMX MONİTÖR

              JMX üzerinden sunucu onay sürelerini izlemek artık mümkün. Bunun mantığı, JMX'in mevcut entegrasyonlar ve araçlar ile iyi bilinen ve desteklenen bir izleme teknolojisi olmasıdır. Bu, sunucu yöneticilerinin sıradan JMX istemcilerini ve gösterge tablolarını kullanarak uyarıları ve grafik araçlarını bağlamasını sağlar.

               


              • Yeni bir bayrak  enable-jmx-monitoring için set halinde server.properties dosyasına eklendi  true Nesne adı taşıyan bir MBean gösterecektir  net.minecraft.server:type=Server ve iki özellikteki  averageTickTime ve  tickTimes milisaniye cinsinden kene kez açığa
              • Java çalışma zamanında JMX'i etkinleştirmek için, başlangıçta burada belgelendiği gibi birkaç JVM bayrağı eklemeniz gerekir 

              LOOT TABLOLARI

              VARLIK YÜKLEMELERİ

              • fishing_hook Alt yüklem eklendi 

              BALIKÇI KANCASI

               

              Balıkçılık kancasının özelliklerini kontrol edin

              PARAMETRELER
              • in_open_water - Balık avlama yerinin açık su balıkçılığı olup olmadığıyla eşleşir. Balıkçılık kancası sudaysa, bir avlanma yeri açık su olarak kabul edilir, su üstünde zambak yastıkları dışında blok yoktur ve tüm su blokları etrafında katı sualtı blokları olmayan kaynak bloklarıdır

              PAKET SEÇİM EKRANI

              • Paketler artık doğrudan veri ve kaynak paketi seçim ekranlarına bırakılabilir
              • Bırakılan dosyalar ve dizinler uygun yerlere kopyalanacaktır

              PARTİKÜLLER

              • Yeni parçacık türleri: kül, kızıl spor, ruh ateş alevi ve çarpık spor
              • Yeni parçacık türleri: damlayan obsidyen yırtığı, düşen obsidyen yırtığı ve iniş obsidyen yırtığı
              • Yeni parçacık türü: ruh

              RENDERLAMA

              • Çivilenmiş Varlık yere gölgeler
              • % 50 ile% 500 arasında bir Varlık Mesafesi ölçek seçeneği eklendi
              • Derinlik arabelleğine erişmek için gölgelendirici desteği eklendi
              • Yeni "Muhteşem!" Eklendi grafik seçeneği
                • Bu, bazı saydam öğeler için piksel başına karıştırma katmanları kullanır

              GÜLEN TARİFLER

              Şimdi bir  smithing tarif türü var. Bu tür tarifler, öğütme tablosunda, bir öğe türünü etiketleri koruyarak başka bir türe yükseltmek için kullanılır.

              • base - Yükseltilecek bir öğeyi belirten içerik
              • addition - Yükseltmeyi tetiklemek için geçerli öğeleri belirten bileşen
              • result - Yükseltilen öğenin sonuç türünü belirten öğe

              YAZI STİLİ


              RENKLER

              color özelliği artık ön ekli RGB değeri içerebilir  #Örneğin  #55ff55 , aynı renkle sonuçlanır green

              ÖZEL YAZI TİPLERİ

              Sohbet bileşeni stili artık font kaynak paketindeki yazı tipi için kaynak konumu olan özelliği desteklemektedir  Hiçbir giriş eşdeğer değildir minecraft:default

              DÜZELTMELER

               Bu sürümde yaklaşık 500 hata düzeltildi.

              Share this:

              CONVERSATION

              2 Comments:

              1. çok uzun bir makale olmuş, ellerine sağlık, minecraft ı sadece oyun olarak görmediğimiz gün bakalım ne olacak

                YanıtlaSil
              2. Harika bir update güncellemesi olmuş kesinlikle keyif verici bir harita çalışması tebrik ediyorum.

                YanıtlaSil