Minecraft Beta - 1.16.230.50 (Xbox One/Windows 10/Android)
Minecraft Beta'ya katılmadan önce LÜTFEN OKUYUN:
- Betaya katılmak, oyununuzu Minecraft'ın devam eden bir çalışma sürümüyle değiştirecek
- Sen Alemler'e erişemez ve Önizlediğiniz ise beta olmayan oyuncular katılmak mümkün olmayacaktır beta
- Betadayken oynanan hiçbir dünya oyunun önceki sürümlerinde açılamaz, bu yüzden lütfen kaybetmemek için dünyaların kopyalarını yapın.
- Beta derlemeleri kararsız olabilir ve son sürüm kalitesini temsil etmez
- Beta yalnızca Xbox One, Windows 10 ve Android'de (Google Play) kullanılabilir. Katılmak veya beta bırakmak için bkz aka.ms/ JoinMCBeta ayrıntılı için talimat s
Yeni Deneysel Özellikler!
Bu haftanın Caves and Cliffs beta sürümünde Glow Liken'i ekledik ve birkaç hatayı düzelttik! Beta dünyalarınızdaki özellikleri kontrol etmek için Mağaralar ve Uçurumlar Deneysel Özellikler Geçişini etkinleştirmeniz gerekecek. ( Aka.ms/ MCExperimentalToggle adresinde geçişleri kullanma hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz .)
Bu özelliklerle ilgili görüşlerinizi aka.ms/ CavesCliffsFeedback adresindeki başlıklarda bize bırakabilir ve bugs.mojang.com adresinde karşılaşabileceğiniz yeni hataları arayıp bildirebilirsiniz .
kızdırma liken
- Mağaralarda üretilen loş bir ışık kaynağı
- Bu edilebilir waterlogged
- Bunu almak için makaslar kullanın yukarı
- Blok yüzeyler boyunca yaymak için bonemeal kullanın
- Glow liken kompostlanabilir
Hata Düzeltmeleri ve Düzeltmeler
Android
- Onu destekleyen Android cihazlar için fare ve klavye desteği eklendi (Oreo ve daha yenisi)
- Bazı Android cihazlar artık çok dilli giriş yapamıyor
- Artı işareti yerleşimi artık belirli Android cihazlarda dengelenmiyor
- Oyun artık belirli Android cihazlarda düzgün şekilde kapanmayacak
- Belirli Android cihazlarda sabit çözünürlük sorunları
- Belirli Android cihazlarda sabit ağ sorunları
- Bazı Android cihazlarda su altında kalmak artık ekranın zifiri kararmasına neden olmuyor
- Yapı blokları artık Android'de dışa aktarılabilir
Genel
- Powder Snow Block artık bir patlama ile yok edildiğinde düşmüyor ( MCPE-118666 )
- F eritme nerede sorunu ixed davranış birkaç yakıt kaynakları için yapıldı kırık ( MCPE-121863 )
- İlk kişi yemek Animasyon artık olup merkezli olarak çerçeve ( MCPE-116.678 )
- Birinci şahıs ana eli engelleme animasyonu artık düzgün oynuyor ( MCPE-115536 )
- Birinci şahıs ana eli ve el dışı kalkanları artık simetrik ( MCPE-116736 )
- V anilla varlıklarından farklı çözünürlüklere sahip dokuma tezgahındaki desenlerin doğru görüntülenmemesi sorunu düzeltildi
- Stonecutter'da (Mumlu) Yıpranmış Kesilmiş Bakır Levhalar üretmek artık bir yerine iki levha veriyor ( MCPE-121695 )
- Kurşun ler artık düzgün takmak Goats ( MCPE-104161)
Yemyeşil C ave Blokları
- Açelya yaprakları ve çiçek açan açelya yaprakları artık kırpıldığında doğru şekilde düşüyor
- Yosun blok s artık doğru bir şekilde olabilir döllenmiş dağıtıcı kullanarak s
- Asılı kökler artık doğru şekilde kompostlanabilir
- Küçük d ripleaf artık kesildiğinde bir eşya olarak düşüyor
- Büyük bir damlama yaprağını başka bir büyük damlama yaprağının üzerine yerleştirmek , yüksekliğini birer birer artırır.
- Köklü kir üzerinde kürek kullanmak bir çim yolu bloğu oluşturur
- Arılar çiçekli açelya ve çiçekli açelya yapraklarını çiçek olarak kabul eder.
- Cave Vines'da Blok Seç işlevini kullanmak veya bunları Silk Touch-büyülü araçla kırmak artık Glow Berries veriyor
Kullanıcı arayüzü
- Oluştururken bir dünyaya katılmayı iptal etmenin, kullanıcının ilerleme ekranında takılıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi ( MCPE-114776 )
Teknik Düzeltmeler ve Değişiklikler
Oyun Testi Çerçevesi
- Boyut sınıfı eklendi
- World.getDimension eklendi
- Güncelleme GameTest Çerçeve arayüzü. Belirli değişiklikler için aşağıdaki listeye bakın:
- fonksiyon assertEntityPresentInArea ( entityIdentifier : dize) - Atar bir hata verilen tanımlayıcı eşleşen bir varlık testi bölgede mevcut değilse
- function print( text : string) - Verilen metni sohbete yazdırır
- function assertEntityInstancePresent ( varlık : Varlık, konum : BlockLocation ) - Verilen varlık verilen blok konumunda yoksa bir Hata verir
- [Kaldırıldı] işlevi setEntityTamed ( entityIdentifier : dize, konum : BlockLocation ) - Bileşen işlevi setTamed ile değiştirildi ( showParticles : bool)
- varlık
- function getComponents ( ) - Desteklenen bileşenlerin bir dizisini döndürür
- function getComponent ( componentIdentifier : string) - Verilen tanımlayıcıyla eşleşen bileşeni döndürür
- function hasComponent ( componentIdentifier : string) - Verilen bileşen varlıkta mevcutsa ve destekleniyorsa true değerini döndürür
- function getName ( ) - Varlığın adını döndürür (örneğin "At")
- İçin Bileşenleri renk , sağlık, leashable ve tamemount edildi eklendi
- function kill( ) - Varlığı öldürür
- dünya
- addEventListener ( eventName : string, callback : function(entity : Entity)) - Varlık olayları için bir olay dinleyicisi kaydeder Desteklenen Olaylar:
- " onEntityCreated " - Bir varlık oluşturulduğunda tetiklenir
- " onEntityDefinitionTriggered " - Bir varlık tanımı olayı tetiklendiğinde tetiklenir
- addEventListener ( eventName : string, callback : function(entity : Entity)) - Varlık olayları için bir olay dinleyicisi kaydeder Desteklenen Olaylar:
- / gametest runall olarak yeniden adlandırıldı / gametest runset
- Etiket parametresinin varsayılan değeri artık " suite: default " şeklindedir.
Aktörler
- Çeşitli Çeteleler içinde ActorDataIDs yanlışlıkla ilave edildi ve hemen kaldırılır edilmektedir (DEFINE_PROPERTIES, UPDATE_PROPERTIES)
- Bir animasyon karesinin zamanı değeriyle eşleşirse Catmull-Rom animasyonları artık arızalanmayacak
- /schedule komutu kullanılarak çalıştırılan tüm işlevler artık sunucu yerine olması gereken kaynaktan çalıştırılıyor
Diğer Düzeltmeler
- "Beyaz Liste" dilinin kullanımı " AllowList " olarak değiştirildi. Özel sunucu komutu "beyaz liste", " izin verilenler listesi" olarak değiştirildi . Dedicated server " whitelist.json " dosyası " allowlist.json " dosyası olarak değiştirildi . JSON formatı aynı kalır. Değiştirilmiş talimatlar bedrock_server_how_to.html içinde bulunur
- Sabit query.is_in_ui (bir veri-güdümlü mob arayüzünde işleme, kullanılacak kullanılabilir böylece query.is_in_ui mob envanter penceresi olarak, kullanıcı arayüzünde içinde oluşturulan doğru döndürür)
0 Comments:
Yorum Gönder