image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

Minecraft Beta - 1.16.230.50 (Xbox One/Windows 10/Android)

 

Minecraft Beta - 1.16.230.50 (Xbox One/Windows 10/Android)

Minecraft Beta - 1.16.230.50 (Xbox One/Windows 10/Android)


Minecraft Beta'ya katılmadan önce LÜTFEN OKUYUN: 

  • Betaya katılmak, oyununuzu Minecraft'ın devam eden bir çalışma sürümüyle değiştirecek  
  • Sen Alemler'e erişemez ve Önizlediğiniz ise beta olmayan oyuncular katılmak mümkün olmayacaktır  beta
  • Betadayken oynanan hiçbir dünya oyunun önceki sürümlerinde açılamaz, bu yüzden lütfen kaybetmemek için dünyaların kopyalarını yapın.  
  • Beta derlemeleri kararsız olabilir ve son sürüm kalitesini temsil etmez  
  • Beta yalnızca Xbox One, Windows 10 ve Android'de (Google Play) kullanılabilir. Katılmak veya beta bırakmak için bkz  aka.ms/ JoinMCBeta  ayrıntılı için  talimat s

Yeni Deneysel Özellikler! 

Bu haftanın Caves and Cliffs beta sürümünde Glow Liken'i ekledik  ve  birkaç hatayı düzelttik! Beta dünyalarınızdaki özellikleri kontrol etmek için Mağaralar ve Uçurumlar Deneysel Özellikler Geçişini etkinleştirmeniz gerekecek. Aka.ms/ MCExperimentalToggle adresinde geçişleri kullanma hakkında daha fazla bilgi  edinebilirsiniz .)  

Bu özelliklerle ilgili görüşlerinizi aka.ms/ CavesCliffsFeedback adresindeki başlıklarda bize bırakabilir ve  bugs.mojang.com adresinde karşılaşabileceğiniz yeni hataları  arayıp bildirebilirsiniz .


kızdırma liken 

  • Mağaralarda üretilen loş bir ışık kaynağı 
  • Bu edilebilir  waterlogged 
  • Bunu almak için makaslar kullanın  yukarı 
  • Blok yüzeyler boyunca yaymak için bonemeal kullanın  
  • Glow liken  kompostlanabilir 

 

Hata Düzeltmeleri ve Düzeltmeler

Android 

  • Onu destekleyen Android cihazlar için fare ve klavye desteği eklendi (Oreo ve daha yenisi) 
  • Bazı Android cihazlar artık çok dilli giriş yapamıyor  
  • Artı işareti yerleşimi artık belirli Android cihazlarda dengelenmiyor  
  • Oyun  artık belirli Android  cihazlarda düzgün şekilde kapanmayacak  
  • Belirli Android cihazlarda sabit çözünürlük sorunları  
  • Belirli Android cihazlarda sabit ağ sorunları  
  • Bazı Android cihazlarda su altında kalmak artık ekranın zifiri kararmasına neden olmuyor  
  • Yapı blokları artık Android'de dışa aktarılabilir  

Genel 

  • Powder Snow Block artık bir patlama ile yok edildiğinde düşmüyor ( MCPE-118666 )  
  • eritme nerede sorunu ixed  davranış  birkaç yakıt kaynakları için  yapıldı  kırık ( MCPE-121863 ) 
  • İlk kişi yemek Animasyon artık olup  merkezli  olarak  çerçeve  ( MCPE-116.678 ) 
  • Birinci şahıs ana eli engelleme animasyonu artık düzgün oynuyor   ( MCPE-115536 ) 
  • Birinci şahıs ana eli ve el dışı kalkanları artık simetrik ( MCPE-116736 ) 
  • anilla varlıklarından farklı çözünürlüklere sahip dokuma tezgahındaki desenlerin doğru görüntülenmemesi sorunu düzeltildi   
  • Stonecutter'da (Mumlu) Yıpranmış Kesilmiş Bakır Levhalar üretmek artık bir yerine iki levha veriyor ( MCPE-121695 ) 
  • Kurşun ler  artık düzgün takmak Goats ( MCPE-104161) 

Yemyeşil  ave  Blokları 

  • Açelya yaprakları ve çiçek açan açelya yaprakları artık kırpıldığında doğru şekilde düşüyor  
  • Yosun blok  artık doğru bir şekilde olabilir  döllenmiş  dağıtıcı kullanarak s  
  • Asılı kökler artık doğru şekilde kompostlanabilir  
  • Küçük  ripleaf  artık kesildiğinde bir eşya olarak düşüyor  
  • Büyük bir damlama yaprağını  başka bir büyük damlama yaprağının üzerine  yerleştirmek   , yüksekliğini birer birer artırır. 
  • Köklü kir üzerinde kürek kullanmak bir  çim yolu bloğu oluşturur  
  • Arılar çiçekli açelya ve çiçekli açelya yapraklarını çiçek olarak kabul eder.  
  • Cave Vines'da Blok Seç işlevini kullanmak veya bunları Silk Touch-büyülü araçla kırmak artık Glow Berries veriyor   

Kullanıcı arayüzü 

  • Oluştururken bir dünyaya katılmayı iptal etmenin, kullanıcının ilerleme ekranında takılıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi ( MCPE-114776 ) 

 Teknik Düzeltmeler ve Değişiklikler 

Oyun Testi  Çerçevesi 

  • Boyut sınıfı eklendi 
  • World.getDimension eklendi  
  • Güncelleme  GameTest  Çerçeve arayüzü. Belirli değişiklikler için aşağıdaki listeye bakın: 
    • fonksiyon  assertEntityPresentInArea entityIdentifier  : dize) - Atar  bir  hata verilen tanımlayıcı eşleşen bir varlık testi bölgede mevcut değilse  
    • function  print( text : string) - Verilen metni sohbete yazdırır 
    • function  assertEntityInstancePresent varlık : Varlık, konum :  BlockLocation ) -  Verilen varlık verilen blok konumunda yoksa bir Hata  verir 
    • [Kaldırıldı] işlevi  setEntityTamed entityIdentifier  : dize, konum :  BlockLocation ) - Bileşen işlevi setTamed ile değiştirildi  showParticles  : bool) 
  • varlık 
    • function  getComponents ) - Desteklenen bileşenlerin bir dizisini döndürür 
    • function  getComponent componentIdentifier  : string) - Verilen tanımlayıcıyla eşleşen bileşeni döndürür 
    • function  hasComponent componentIdentifier  : string) - Verilen bileşen varlıkta mevcutsa ve destekleniyorsa true değerini döndürür 
    • function  getName ) - Varlığın adını döndürür (örneğin "At") 
    • İçin Bileşenleri  renk , sağlık,  leashable ve  tamemount  edildi  eklendi 
    • function  kill( ) - Varlığı öldürür 
  • dünya 
    • addEventListener eventName  : string,  callback  : function(entity : Entity)) - Varlık olayları için bir olay dinleyicisi kaydeder Desteklenen Olaylar: 
      • onEntityCreated " - Bir varlık  oluşturulduğunda tetiklenir 
      • onEntityDefinitionTriggered " - Bir varlık tanımı olayı  tetiklendiğinde tetiklenir 
  • gametest runall  olarak yeniden adlandırıldı / gametest runset   
  • Etiket parametresinin varsayılan değeri artık " suite: default " şeklindedir.  

Aktörler 

  • Çeşitli  Çeteleler  içinde  ActorDataIDs  yanlışlıkla ilave edildi ve hemen kaldırılır edilmektedir (DEFINE_PROPERTIES, UPDATE_PROPERTIES) 
  • Bir animasyon karesinin zamanı değeriyle eşleşirse Catmull-Rom animasyonları artık arızalanmayacak  
  • /schedule komutu kullanılarak çalıştırılan tüm işlevler artık sunucu yerine olması gereken kaynaktan çalıştırılıyor  

Diğer Düzeltmeler 

  • "Beyaz Liste" dilinin kullanımı " AllowList " olarak değiştirildi. Özel sunucu komutu "beyaz liste", " izin verilenler listesi" olarak değiştirildi Dedicated server " whitelist.json " dosyası " allowlist.json " dosyası olarak değiştirildi JSON formatı aynı kalır. Değiştirilmiş talimatlar bedrock_server_how_to.html içinde bulunur 
  • Sabit  query.is_in_ui  (bir veri-güdümlü mob arayüzünde işleme, kullanılacak kullanılabilir böylece query.is_in_ui  mob envanter penceresi olarak, kullanıcı arayüzünde içinde oluşturulan doğru döndürür) 

Share this:

CONVERSATION

0 Comments:

Yorum Gönder