image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

Minecraft Beta - 1.16.230.54 (Xbox One/Windows 10/Android)

 

Minecraft Beta - 1.16.230.54 (Xbox One/Windows 10/Android)

Minecraft Beta - 1.16.230.54 (Xbox One/Windows 10/Android)


Minecraft Beta'ya katılmadan önce LÜTFEN OKUYUN: 

  • Betaya katılmak, oyununuzu Minecraft'ın devam eden bir çalışma sürümüyle değiştirecek  
  • Sen Alemler'e erişemez ve Önizlediğiniz ise beta olmayan oyuncular katılmak mümkün olmayacaktır  beta
  • Betadayken oynanan hiçbir dünya oyunun önceki sürümlerinde açılamaz, bu yüzden lütfen kaybetmemek için dünyaların kopyalarını yapın.  
  • Beta derlemeleri kararsız olabilir ve son sürüm kalitesini temsil etmez  
  • Beta yalnızca Xbox One, Windows 10 ve Android'de (Google Play) kullanılabilir. Katılmak veya beta bırakmak için bkz  aka.ms/ JoinMCBeta  ayrıntılı için  talimat s

Ben zamanı  birkaç tweaks ve düzeltmeler ile başka Bedrock Beta güncellemesinin,! Her zaman olduğu gibi , y ou Mağaraları etkinleştirmeniz gerekecektir ve Cliffs Deneysel kontrol etmek geçiş yapar Özellikleri se  beta dünyalarda özellikleri  ( Daha az geçiş yapar kullanarak öğrenebilirsiniz  aka.ms/ MCExperimentalToggle .)  

 Bu özelliklerle ilgili görüşlerinizi aka.ms/ CavesCliffsFeedback adresindeki başlıklarda bize bırakabilir ve  bugs.mojang.com adresinde karşılaşabileceğiniz yeni hataları  arayıp bildirebilirsiniz .  

Cave s &  Cliffs  Deneysel Özellikler 

aksolotl 

  • Müşteri  adayı artık Axolotl'a doğru şekilde bağlanıyor 

Reklam Öğesi Envanteri 

  • Reklam öğesi envanterinde artık bilinmeyen öğe yok MCPE-119503 )    
  • Cobbled  Deepslate  içinde parke şimdi yanında  reative envanter. Cilalı  Deepslate  yanındadır  Deepslate  

derin kayrak 

  • Deepslate  Bricks artık doğru kırılma süresine sahip  

damla taşı 

  • Su ve lav artık sivri damlataşlardan daha sık damlar  
  • Sabit sivri damlataş doku eşlemesi  

kızdırma liken 

  • Kızdırma likenleri artık yeraltı su göllerinin duvarlarında görünebilir  
  • ame artık kilitlenme es  tek bir blok her iki tarafında kızdırma liken yerleştirirken 

parlayan kalamar 

  • Müşteri adayları artık g low  quid'e (ve kalamar) doğru şekilde ekleniyor  

Gür  Cı aves 

  • Asılı kökler  artık ipek dokunuşlu büyülü aletle kazıldığında doğru şekilde düşüyor  
  • Yosun artık gübrelendiğinde dikey olarak da yayılabilir ( MCPE-121672 ) 
  • Damlalar  artık yaprak kısmı kırıldığında tamamen kırılıyor  MCPE-121804 ) 
  • Damla yaprağı  sapını kırmak artık  Java Sürümü MCPE-122447 ) ile eşleşen bir damla yaprağı öğesi düşürüyor      
  • Bir yosun bloğunu gübrelemek artık mevcut yosun blokları üzerinde bitki örtüsü yetiştirebilir  
  • Küçük  Damlalar  artık Büyük Damlalar gibi kompostlanabilir   ( MCPE-122610 ) 
  • Bonemealing OSS blok  artık oluşturmak s f ern  ( MCPE 122.800 )   
  • Açelya ve Çiçekli Açelya artık döllendiğinde Açelya Ağacına dönüştürülebilir  (Kimlik Yok) 

Kar tozu 

  • Deri at  zırhı,  atların toz karda donmasını önler  
  • Sıcaktan hoşlanan çeteler (Blazes, Magma Cubes ve Striders) daha fazla donma hasarı alır  
  • Kutup ayıları, sokak hayvanları ve kar golemleri artık donma hasarı almıyor  
  • Tamamen donmak için geçen süre artık 15 yerine 7 saniye  
  • Donmuş varlıklar artık her 3 saniyede bir yerine 2 saniyede bir hasar alıyor  
  • Toz karın içinde varlıkların dikey olarak hareket etme hızı arttı  
  • Toz karın benim için biraz daha uzun sürüyor  
  • > 2.5 blok yükseklikten düşen deri çizme giyen varlıklar, üzerine konmak yerine toz karın içine batar  
  • Yanmakta olan ve toz karın içine giren varlıklar artık yangını söndürmenin yanı sıra toz kar bloğunu da eritiyor.  
  • Tamamen donmuş varlıklar artık sallanıyor  
  • Toz Kar bloğunun çok yakınında dururken uygulanan sis efekti  

yürüyüşçüler 

Diğer Deneysel Düzenlemeler ve Değişiklikler 

  • Damla taşı özelliği ve damla taşı kümesi özelliği artık y59'un altındaki mağaralarda nadiren  oluşuyor 
  • Köklü kir, küçük  dripleaf , Moss, blok ve sivri dripstone hemen elde edilebilir  andering  Rader 
  • Parlayan meyveler, terk edilmiş maden kuyusu maden arabası  sandıklarında bulunabilir 
  • Yosun bloğu batık  sandıklarında bulunabilir 
  • Masonlar artık Damlama Taşı blokları ticareti yapıyor  
  • Damlama taşı blok sivri damlataştan üretilebilir  
  • Axolotl ve Glow Squid artık y = 30'un altındaki okyanus dışı biyomlarda suda ortaya çıkıyor   

Genel  Hata Düzeltmeleri ve Düzeltmeler 

  • Görünüm sallama ayarı devre dışı bırakıldığında, oyuncunun elinin hala sallanmasına neden olan bir hata düzeltildi ( MCPE-79380 ) 
  • Zombi Köylüleri tedavi edilirken düzgün şekilde sallanıyor  
  • Rastgele bir dünyaya ilk kez girerken güvenli olmayan konumlarda ortaya çıkan sabit oyuncu ( MCPE-42310 ) 

Yapı Blokları 

  • Yapı yerleştirme bloğu artık  '/yapı' komutuna benzer yerleştirme animasyonu seçeneklerine sahiptir.  

Komutlar 

grafiksel 

  • Yüklü sarmaşık aurası   artık çoğu durumda doğru bir şekilde işleniyor ( MCPE-65798 ) 
  • Sabit Tablolar artık görüntülenmiyor  
  • Işın izlemeyi açarken/kapatırken, ışın izlemeye özgü dokular tahsis edilir/serbest bırakılır  

Öğeler 

  • Ana elinizdeki bazı öğeler (yay, trident, tatar yayı, kalkan) arasında geçiş yapmak artık animasyonu atlamayacaktır  MCPE-116680 ) 

Sualtı Oyun Deneyimi 

  • Sualtı görünürlüğü  iyileştirildi 
  • Sualtı  renk  iyi maç Java ayarlı olmuştur  daha zengin mavi ile dition  tonu 

Kullanıcı arayüzü 

  • Blokları minimum yapı yüksekliğinin altına yerleştirmeye çalışırken artık bir mesaj görüntülenecek  

Teknik Güncellemeler 

 Oyun Testi  Çerçevesi 

 Güncelleme  nterfaces : 

  • assertContainerContains  -  ItemIdentifier  parametre değiştirildi  ItemStack 
  • assertItemEntityNotPresent  ve  assertItemEntityPresent  API'leri -  ItemStack  parametre olarak değiştirildi  itemtype  

Eklenen  EW  nterfaces : 

  • assertEntityNotTouching entityIdentifier : string, position : Location) - Verilen pozisyonda verilen türden bir varlık olmadığını iddia eder 
  • assertEntityTouching entityIdentifier : string, pozisyon : Location) - Verilen pozisyonda verilen tipte bir varlık olduğunu iddia eder 
  • assertItemEntityCountIs itemType  : ItemType, konum :  BlockLocation ,  searchDistance  : sayı, sayım : sayı) - Verilen arama alanındaki varlık öğe sayısının beklenen sayıyla eşleştiğini iddia eder 
  • pulseRedstone konum:  BlockLocation , süre: sayı) - bir oluşturur  R, verilen bir pozisyonda edstone blok ve "süresi" keneler sonra yok 

 Bu Beta'daki Bilinen Sorunlar 

  • Köylerin bir kısmı yeraltında üretiliyor  
  • Axolotl doğal olarak doğmaz  
  • Glow Squid doğal olarak ortaya çıkmaz  

Share this:

CONVERSATION

0 Comments:

Yorum Gönder