image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

Minecraft Beta - 1.17.0.50 (Xbox One/Windows 10/Android)

 

Minecraft Beta - 1.17.0.50 (Xbox One/Windows 10/Android)

Minecraft Beta - 1.17.0.50 (Xbox One/Windows 10/Android)


Minecraft Beta'ya katılmadan önce LÜTFEN OKUYUN: 

  • Betaya katılmak, oyununuzu Minecraft'ın devam eden bir çalışma sürümüyle değiştirecek  
  • Sen Alemler'e erişemez ve Önizlediğiniz ise beta olmayan oyuncular katılmak mümkün olmayacaktır  beta
  • Betadayken oynanan hiçbir dünya oyunun önceki sürümlerinde açılamaz, bu yüzden lütfen kaybetmemek için dünyaların kopyalarını yapın.  
  • Beta derlemeleri kararsız olabilir ve son sürüm kalitesini temsil etmez  
  • Beta yalnızca Xbox One, Windows 10 ve Android'de (Google Play) kullanılabilir. Katılmak veya beta bırakmak için bkz  aka.ms/ JoinMCBeta  ayrıntılı için  talimat s

Bugün Çarşamba ve hepimiz bunun ne anlama geldiğini biliyoruz – kuvars için başka bir Bedrock beta güncellemesinin zamanı geldi   Yeni özellikleri ve ince ayarları keşfetmeye hazır olun ve istemsizce "oooh, parlak!" Diye haykırın. oyun oturumu başına birkaç kez. Belki daha fazla. Beta dünyalarınızda bu özelliklerden bazılarını kontrol etmek için Caves & Cliffs Deneysel Özellikler Geçişini etkinleştirmeniz gerekecek. aka.ms/MCExperimentalToggle adresindeki geçişleri kullanma hakkında daha fazla bilgi edinin .   

Bu özelliklerle ilgili görüşlerinizi aka.ms/CavesCliffsFeedback adresindeki başlıklarda bize bırakabilir ve bugs.mojang.com adresinde karşılaşabileceğiniz yeni hataları arayıp bildirebilirsiniz .


Deneysel Özellikler

Ametistler ve Jeodezler

  • Ametist Geodes oyuna eklendi!
    • Bu devasa jeotlar, Overworld'ün yeraltında herhangi bir yerinde bulunabilir.
    • Ametist jeotları, Pürüzsüz Bazalt adı verilen yeni bir bloğun dış katmanına sahiptir.
    • Ametist jeotları, Kalsit adı verilen başka bir yeni bloğun ikinci bir katmanına sahiptir.
    • Ametist jeodezleri, çeşitli Ametist bloklarından oluşan bir iç katmana sahiptir.
  • Kalsit, Tüf ve Pürüzsüz Bazalt oyuna eklendi!
    • Pürüzsüz bazalt elde etmek için sadece bazalt kokusu alın!
  • Ametist Kümeleri oyuna eklendi!
    • Ametist Kümeleri, jeodezlerin içinde bulunabilen Tomurcuklanan Ametistten büyür
    • Kümelerin dört büyüme aşaması vardır: Küçük Ametist Tomurcuğu, Orta Ametist Tomurcuğu, Büyük Ametist Tomurcuğu ve Ametist Kümesi
    • Kümeler yalnızca Tomurcuklanan Ametist bloklarına yerleştirildiklerinde büyüyebilirler.
    • Tamamen büyümüş Ametist Kümeleri, bir Demir Kazma veya üstü kullanıldığında dört (veya Fortune ile daha fazla) Ametist Parçası düşürür ve aksi takdirde kırıldığında hiçbir şey düşürmez
    • Kümeler herhangi bir aşamada Silk Touched olabilir
  • Tomurcuklanan Ametist oyuna eklendi!
    • Bir Tomurcuklanan Ametist bloğunun hava veya su kaynağı bloğunun olduğu herhangi bir tarafında, sonunda Küçük bir Ametist Tomurcuğu büyüyecektir.
    • Ametist Tomurcukları, yalnızca Tomurcuklanan Ametist'e bağlandığında büyüyebilir ve Ametist olana kadar büyüyecektir.
  • Kümeler Ametist Blokları oyuna eklendi!
    • Ametist, jeodezlerin içinde iki şekilde blok halinde gelir: Ametist Bloğu ve Tomurcuklanan Ametist
    • Her tür Ametist bloku (kümeler dahil), üzerlerinde yürüdüğünüzde, kırdığınızda, yerleştirdiğinizde veya bir mermiyle vurduğunuzda güzel sesler çıkarır - gidip biraz müzik yapın!
  • Renkli Cam oyuna eklendi!
    • Renkli Cam, ışığın geçmesine izin vermeyen bir cam türüdür.
    • Renkli Cam, dört Ametist Parçasının ortasına bir Cam blok yerleştirilerek yapılır.
    • Tinted Glass, Silk Touch olmadan elde edilebilir; normal cam gibi kırılmaz
  • Ametist Parçaları oyuna eklendi!
    • Ametist Kümeleri dört Ametist Parçası düşürür (veya Fortune ile daha fazla)

dürbün

  • Spyglass eşyası oyuna eklendi ve Bakır Külçeler ve bir Ametist Parçası ile üretilebilir.
  • Spyglass'tan bakarken kamera hareketi, kullanımı daha rahat hale getirmek için yavaşlatılır. Bu, Ayarlar'daki Spyglass Sönümleme kaydırıcısı kullanılarak ayarlanabilir

Eritilebilir Cevher Damlaları

  • Ham Bakır, Ham Demir ve Ham Altın eşyaları eklendi
  • Eritilebilir cevherler artık cevher bloğu yerine cevherin ham madde formlarını bırakıyor ve bunlar daha önce olduğu gibi eritilebilir.
  • Bu, envanteri karıştırmadan cevherli daha fazla temel taş için tasarım alanını açmak ve tüm cevherlerde Fortune ile tutarlılık sağlamak içindir.
  • Cevher blokları eritilebilir olmaya devam edecek, yani eski dünyalardaki envanterlerdeki cevher bloklarını eritebilirsiniz

Ham Cevher Blokları

  • Ham Demir, Bakır ve Altın Bloğu Eklendi
  • Tıpkı diğer cevher malzemeleri gibi, envanter alanından tasarruf etmek için ham cevher öğeleriyle kompakt bir versiyon oluşturabilirsiniz.

Tüf

  • Tüf kabarcıkları artık dünyada 16'nın altındaki y seviyelerinde üretiliyor

Düzeltmeler ve Düzeltmeler

aksolotl

  • Bir Axolotl kovalamak artık "Ben Deniz Biyoloğuyum" başarısının kilidini açmıyor
  • Aksolotlların artık yumurtlama olasılığı çok daha yüksek
  • Aksolotllar artık hedeflerini öldürdüklerinde kendilerine yenilenme sağlamıyor.
  • Oyuncu artık Axolotl yetiştirdikten sonra deneyim puanı alıyor ( MCPE-123708 )

Mağaralar

  • Örümcek ağları artık maden kuyularında havada asılı halde üretilmiyor

Bakır

  • Bakır yüzeyler artık yıldırım çarptığında daha rastgele bir düzende deokside oluyor

Bakır Blok

  • Yatay olarak yerleştirilmiş Paratonerler artık oksitleyici Bakır Bloklara göre doğru şekilde etkileşime giriyor ( MCPE-121671 )
  • Yıldırımın çarptığı Bakır Bloklar artık paratoner olmasa bile deokside oluyor ( MCPE-121546 )
  • Bakır merdivenler artık y=0 ( MCPE-121955 ) altındaki konumlarda benzersiz ayak sesleri üretiyor

derin kayrak

  • Arnavut kaldırımlı Deepslate, Deepslate Tuğlaları ve Deepslate Fayansları artık bir Fırında eritme deneyimi veriyor ( MCPE-123671 )
  • Arnavut kaldırımlı arduvaz artık aletler, fırın ve demleme standı için üretim malzemesi olarak kullanılabilir ( MCPE-123669 )

damla taşı

  • Damlama taşına inmek artık gamerule falldamage false olarak ayarlandığında düşme hasarı vermiyor
  • Damlama Taşı Bloğu artık doğru bir şekilde adlandırılmıştır ( MCPE-119573 )
  • Sadece dikitlerin uçları daha fazla düşme hasarı verir ( MCPE-119917 )
  • Kazanlar damlayan sarkıtlardan gelen suyla biraz daha hızlı doluyor

Parlayan Öğe Çerçevesi

  • Glow Item Frame'in dokuları artık Bedrock ve Java arasında tutarsız değil
  • Glow Item Frame artık Redstone sinyali üretiyor ( MCPE-119726 )

Paratoner

  • Paratoner artık elde tutulduğunda doğru şekilde işleniyor
  • Fırtına sırasında bir çubuğa bir Kanallama trident atmak artık yakındaki çeteleri doğru bir şekilde dönüştürüyor ( MCPE-116137 )
  • Bir Paratoner Çubuğuna bağlı bloklar artık çubuğa yıldırım çarptığında doğru şekilde redstone sinyali veriyor
  • Bir fırtına sırasında bir çubuğa Kanallama zıpkınını fırlatmak artık köylüleri doğru şekilde etkiliyor

yemyeşil mağaralar

  • Yemyeşil Mağara biyomları artık rastgele yeraltı üretiyor
  • Azalea ve Flowering Azalea yaprakları artık kırıldığında Azalea veya Flowering Azalea'yı düşürme şansına sahip ( MCPE-122165 )
  • Moss Carpet artık Blok Yerleştirme sesine sahip ( MCPE-121663 )
  • Açelya ve Çiçekli Açelya artık ortam tıkanıklığına sahip ( MCPE-121660 )
  • Bonemealing Small Dripleaves artık 1-5 arasında rastgele yükseklikte Büyük Damlalar oluşturuyor
  • Moss blokları ve Lush Ground ile değiştirilebilecek bazı dünya nesli özelliklerini engelleyen değiştirildi:
    • Yosun blokları şunları değiştirebilir: Dirt, Podzol, Rooted Dirt, Stone, Cave Vines
    • Yemyeşil Zemin şunları değiştirebilir: Kir, Podzol, Köklü Kir, Taş, Mağara Asmaları, Kil, Yosun Bloğu, Kum, Çakıl
  • Yosun blok kemik ufalama davranışı tweaks:
    • Bir Moss bloğunu Kemik Ezmesi artık Grass ve Mycelium'un yerini alabilir
    • Moss bonemealing'in kapsadığı maksimum yarıçap 1 azaltıldı
    • Bir Moss bloğunu kemikle ufalarken bitki yetiştirme şansı azaltıldı

Sivri Damla Taşı

  • Yukarıda su kaynağı olan bir Damlama Taşı bloğundan sarkıt sarkıyorsa, hem yukarıdan Sarkıt hem de aşağıdan Dikit yavaşça büyüyecektir.
  • Büyüme hızı rastgele ama çok yavaş, tek bir büyüme adımı birkaç Minecraft günü sürebilir
  • Bir Sarkıt, yalnızca uzunluğu maksimum 7 ise ve Dikit veya zemin maksimum 10 blok aşağıdaysa büyümeyi tetikleyecektir.
  • Sarkıt ucu suyun içindeyse damlamaz ve bu nedenle herhangi bir büyümeyi tetiklemez.
  • Dikit ucu su altındaysa damla almaz ve bu nedenle damlayan bir Sarkıt tarafından büyütülmez. İki uç arasında herhangi bir sıvı varsa aynı şey
  • Bir Dikit veya Sarkıt asla bir sıvıya dönüşmez

Kemik tozu

  • Bone Meal artık kullanıldığında ses çıkarıyor

oyuncu

  • Yanma, donma ve boğulma için belirgin hasar sesleri eklendi ( MCPE-111645 )
  • Yürüme sesi artık y=0'ın altındaki konumlarda çalacak ( MCPE-121807 )

Özellikler Artık Deneysel Geçişin Arkasında Değil

Kar tozu

  • Toz Kar artık oyundaki Yaratıcı envanterde, Deneysel Özelliklerin dışında mevcut
  • Çoğu çete, Toz Kar üzerinde yürüyemez, bunun yerine bloğa düşer
  • Bir Powder Snow bloğunun içindeki çeteler donmaya başlar ve sonunda hasar alır
  • Oyuncular deri zırh kuşanarak kendilerini Powder Snow'dan koruyabilirler.
  • Kovalar, Toz Karı toplamak ve yerleştirmek için kullanılabilir
  • Toz Kar blokları artık akan su ve lav tarafından kaldırılıyor ( MCPE-111729 )
  • Tilkiler artık Toz Kar üzerinde yürüyebilir ( MCPE-116836 )
  • Donmaktan yavaşlarken bir dünyadan çıkmak , Karakteri yeniden katıldıktan sonra artık yavaşlatmayacak ( MCPE-117814 )
  • Powder Snow artık dondurma bileşenini yalnızca sunucu tarafındaki varlıklara uygular

kızdırma liken

  • Glow Liken artık Caves & Cliffs deneyinin dışında kullanılabilir
  • Glow Liken artık altı yüzün tamamı ayarlanmış olarak yerleştirilebilir
  • Glow Liken artık havada yüzen üretmiyor
  • Glow Liken artık yüzler olmadan var olamaz

Özellikler ve Hata Düzeltmeleri

  • Microsoft hesabından çıkış yapıldıktan sonra başlangıç ​​ekranında kalan sabit davet simgesi

Erişilebilirlik Özellikleri

  • Tostları görüntülerken Metin-konuşmanın yanlış metni okumasına neden olan bir hata düzeltildi

Komutlar

  • /structure silme komutunun her iki /structure load komutunun ortasında listelenmesi sorunu düzeltildi ( MCPE-114022 )
  • /stopsound komutunun oyunun tamamen çökmesine/donmasına neden olan sorun düzeltildi ( MCPE-120336 )

Oynanış

grafiksel

  • Cubemap artık oyun yüklenirken, bir dünyaya yüklenirken veya bir dünyadan çıkarken yanıp sönmüyor ( MCPE-103842 )
  • RenderDragon yapılarında Strider, Hoglin, Zoglin, Piglin, Piglin Brute Yumurtalarının herhangi bir Envanter içinde hızlı hareket ettirildiğinde kırmızıya dönmesi düzeltildi
  • RenderDragon yapılarındaki Charged Bow ve Crossbow simgelerinin sihir parıltısı şekli düzeltildi

Öğeler

  • Ahşap bloklar üzerinde balta kullanmak onları Soyulmuş Ahşap bloklara dönüştürür ( MCPE-105998 )
  • Dokunmatik girişte aynı anda "saldırı" yapan ve animasyonları "kullanan" sabit öğeler ( MCPE-117133 )

Vanilya Paritesi

  • Kritik vuruş parçacıkları artık bir çetenin altında değil etrafında üretiliyor ( MCPE-39599 )

Teknik Güncellemeler

Aktörler

  • Öğelerle etkileşimi durduran dahili durum bayrağı CAN_RIDE_TARGET, sürülemeyen bir çeteye bakıldığında düzgün bir şekilde ayarlanacak/temizlenecek

Genel

  • biomes_client.json dosyasına iki yeni değişken eklendi: sis birleştirmeyi ve/veya devralmayı kontrol eden "remove_all_prior_fog" ve "inherit_from_prior_fog"
  • "remove_all_prior_fog", doğru olduğunda, yığında depolanan önceki tüm sis tanımlarını temizleyerek mevcut paketi sisler için yeni "başlangıç ​​noktası" yapar
  • "inherit_from_prior_fog", doğru olduğunda, bir biyomun sis tanımını yığındaki eşleşen biyomlarla birleştirir ve bunun için yeni bir birleştirilmiş tanım oluşturur
  • şeffaf takılabilir etiket yalnızca birinci şahıs kamera perspektifinde oluşturmayı etkilemelidir

Skorbordlar

  • Skorbord değerine sahip bir varlık seviyeden kaldırıldığında bazen meydana gelen bir kilitlenme düzeltildi

Kararlılık ve Performans

  • Eski Marketplace dünya şablonlarının neden olduğu geçersiz harita öğesi üst kimliği için içerik uyarıları eklendi

Share this:

CONVERSATION

0 Comments:

Yorum Gönder