image1 image2 image3

HELLO I'M JOHN DOE|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M PROFESSIONAL WEB DEVELOPER

Minecraft 1.18 Experimental Snapshot 1 Java Edition

 

Minecraft 1.18 Experimental Snapshot 1 Java Edition

Minecraft 1.18 Experimental Snapshot 1 Java Edition


Caves & Cliffs: Part I ile birlikte, şu anda ikinci bölümü yayınlamak için yoğun bir şekilde çalışıyoruz. Caves & Cliffs: Part II'de yalnızca mağaraları güncelleyip yeni dağlar eklemiyoruz, aynı zamanda hepsini birbirine uydurmak için genel arazi neslini de değiştiriyoruz. Bu özellikler oldukça büyük değişiklikler getireceğinden, geri bildiriminizi çok isteriz!

Bunları normal bir Java anlık görüntüsünde veya Bedrock beta sürümünde göndermeden önce bazı teknik şeyleri düzenlememiz gerekiyor, bu nedenle bu arada, Java için ayrı olarak indirebileceğiniz deneysel bir anlık görüntü oluşturduk. Bu şekilde, biz Minecraft dünyasını dünya haline getirme ve onu normal anlık görüntü/beta serimize entegre etme konusundaki büyük çalışmalarımıza devam ederken yepyeni dünya neslini deneyebilir ve bize geri bildirim sağlayabilirsiniz.


CAVES & CLİFFS: KISIM I'E KIYASLA DEĞİŞİKLİKLER


Yeni dünya yüksekliği ve derinliği


Yeni dağ biyomları (yüksek tepeler, karlı tepeler, koru, çayır ve karlı yamaçlar)


Yeni mağara nesli (peynir, spagetti ve erişte mağaraları)


Yeraltındaki yerel su seviyeleri ve lav seviyeleri


Yeni mağara biyomları doğal olarak yeraltında ve dağların içinde (yemyeşil mağaralar, damlataş mağaraları) üretir


Biyomlardan bağımsız olarak arazi şekli ve yüksekliğindeki doğal varyasyon. Örneğin, sadece bunun için özel bir biyoma ihtiyaç duymadan bir tepede ormanlar ve çöller oluşabilir.


Yeni cevher dağılımı ( bu tabloya bakın )


Büyük cevher damarları


Entegre dağlar, mağaralar ve mağara girişleri


Canavarlar sadece tamamen karanlıkta doğar

NOT: Bu anlık görüntü deneyseldir ve her şey değişebilir. Performansı artırmak için gerekirse bazı özellikler önemli ölçüde değiştirilebilir veya hatta kaldırılabilir. Ayrıca, bu deneysel anlık görüntüde şu anda üzerinde çalıştığımız bazı önemli performans iyileştirmelerinin eksik olduğunu ve bu nedenle işlerin yavaş olabileceğini unutmayın.
DENEYSEL ANLIK GÖRÜNTÜYÜ NASIL ALABİLİRİM?
KURULUM

Deneysel anlık görüntünün nasıl kurulacağına dair görsel bir kılavuz için , güzel resimler içeren bu şık bağlantıya göz atın ! Aksi takdirde, aşağıdaki adımları uygulamanız yeterlidir:


Bu zip dosyasını indirin


Klasörü yerel Minecraft uygulama veri klasörünüzün "sürümler" klasörüne açın (kafanız karıştıysa aşağıya bakın)


Başlatıcıda yeni bir başlatma yapılandırması oluşturun ve "beklemede olan 1.18_experimental-snapshot-1.zip" sürümünü seçin


Oyunu başlatın ve kalan dosyalar indirilecek


Yeni bir dünyada oynayın! Bu sürüm diğer anlık görüntülerle uyumlu değil!
MİNECRAFT UYGULAMA VERİ KLASÖRÜNÜ BULMA


Windows: Win+R'ye basın ve %appdata%\.minecraft yazın ve Tamam'a basın


Mac OS X: Finder'da, Git menüsünde "Klasöre Git"i seçin ve ~/Library/Application Support/minecraft girin


Linux: ~/.minecraft veya /home/<kullanıcı adınız>/.minecraft/
ÖNCEKİ CAVES & CLİFFS ÖNİZLEME VERİ PAKETİNE NE DERSİNİZ?

Bu değişiklikler bir veri paketi için çok büyük, bu yüzden bunu ayrı bir deneysel anlık görüntüde yapıyoruz. Şimdilik, deneysel anlık görüntü, veri paketinin daha önce yaptığı gibi aynı amaca hizmet ediyor.
BU DENEYSEL ANLIK GÖRÜNTÜDE ESKİ DÜNYALARI AÇABİLİR MİYİM?

Hayır, deneysel anlık görüntüler yalnızca aynı sürümde oluşturulmuş dünyaları açabilir. Daha sonra gerçek 1.18 sürümünde 1.17 dünya açabileceksiniz.
BEDROCK'A NE DERSİN?

Deneysel Caves & Cliffs dünya neslinin önceki bir sürümü Minecraft Bedrock'ta mevcuttur. Bununla ilgili buradan okuyabilirsiniz . Dünya neslinin bu yeni versiyonunu yakında Bedrock betalarına almak için çok çalışıyoruz.
NASIL GERİ BİLDİRİMDE BULUNURUM?

Kullanın geribildirim sitesini veya bu Reddit yayınını .

Genel olarak yeni dünya nesli ve içinde oynamanın nasıl bir şey olduğu hakkında geri bildirimlerle ilgileniyoruz. Ayrıca, güncellenmiş mafya yumurtlaması hakkında geri bildirim arıyoruz. Yeni daha büyük mağaraları yumurtlamaya karşı korumayı kolaylaştırmak için çetelerin yalnızca tamamen karanlıkta ortaya çıkması için değiştik.

Caves & Cliffs güncellemesinin kapsamı zaten yeterince geniş olduğundan ve daha önce duyurduğumuz özellikleri tamamlamaya odaklanmak istediğimizden, yeni özellik istekleri bu noktada pek kullanışlı değil.

Deneysel anlık görüntüler için hata izleyiciyi kullanmadığımızı unutmayın.
BU ÖZELLİKLER NORMAL ANLIK GÖRÜNTÜLERDE NE ZAMAN GÖRÜNECEK?

1.18 anlık görüntüler muhtemelen Eylül civarında başlayacak.

CEVHER DAĞILIMI





Share this:

CONVERSATION

0 Comments:

Yorum Gönder